علیرضا طلیسچی برای «پسر دلفینی» خواند/ اکران از ۹ شهریور

محمدامین همدانی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» با بیان اینکه این فیلم از ۹ شهریور به سینماها می‌آید، عنوان کرد که علیرضا طلیسچی خواننده پاپ ۲ قطعه برای «پسر دلفینی» خوانده است.

علیرضا طلیسچی برای «پسر دلفینی» خواند/ اکران از ۹ شهریور

محمد امین همدانی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش ضمن اعلام تاریخ ۹ شهریور به‌عنوان تاریخ آغاز اکران عمومی این اثر در سینماهای کشور، توضیح داد: از آنجایی که ما قصد داشتیم سرگروهی ایران مال را برای اکران عمومی داشته باشیم و اکران فیلم قبلی به نمایش درآمده در این سرگروه، به دلیل همزمانی با ایام محرم یک هفته تمدید شد، به همین دلیل بعد از اعلام شورای صنفی نمایش برای اکران «پسر دلفینی» از دوم شهریور، ما یک هفته برنامه خود را به تأخیر انداختیم و فیلم را از ۹ شهریور روانه پرده سینماها می‌کنیم.

وی درباره انتخاب ماه شهریور برای اکران عمومی این اثر گفت: ما مناسبت‌هایی را داشتیم که هر یک می‌توانست ارزش ویژه خود را برای اکران عمومی این انیمیشن داشته باشد اما احساس می‌کنیم بازه زمانی فعلی، بهترین زمانی بود که می‌توانستیم «پسر دلفینی» را اکران عمومی کنیم.

این تهیه‌کننده در پایان مطرح کرد: علیرضا طلیسچی خواننده پاپ، دو قطعه برای این انیمیشن سینمایی خوانده است که با مضمون مادر در این فیلم استفاده شده است. قصد داریم تا قبل از اکران عمومی فیلم یکی از این قطعات را منتشر کنیم.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت