تمام شدن رابطه عاشقانه دی‌کاپریو باز هم قبل از ۲۵ سال/ تصویر

لئوناردو دیکاپریو بار دیگر با گذشتن سن دوست دخترش از ۲۵ سال از او جدا شد.

تمام شدن رابطه عاشقانه دی‌کاپریو باز هم قبل از ۲۵ سال/ تصویر

 طبق اعلام منابع آگاه، لئوناردو دیکاپریو ۴۷ ساله از دوست دختر ۲۵ ساله‌اش جدا شد.

برنده اسکار و کامیلا بورونه بازیگر و مدل همیشه سعی بر خصوصی نگه داشتن رابطه خودداشتند. آن‌ها اولین بار از ژانویه ۲۰۱۸ در جریان یک گردش در آسپن با هم دیده شدند.

در ژوئیه ۲۰۱۹، یکی از منابع داخلی به PEOPLE نوشته که رابطه دی کاپریو و کامیلا بسیار جدی به نظر می‌رسد.

لئو او را مدت ها پیش به والدینش معرفی کرد و سپس، در ژوئن ۲۰۲۰، یک منبع گفت که دی کاپریو ۲۴ ساعت هفته را با او سپری کرده.

منبع در آن زمان افزود: «آنها بسیار نزدیک هستند. دی کاپریو و مورونه در اوایل تابستان امسال در حال گذراندن آخر هفته چهارم ژوئیه در ساحلی در مالیبو عکس گرفتند. در ماه آگوست، مورون در سنت تروپز به همراه مادرش دیده شد. در همین حال، دی کاپریو هفته گذشته برای صرف شام با دوستانش در لس آنجلس دیده شده است.»

در خلال مصاحبه ای در دسامبر ۲۰۱۹ با لس آنجلس تایمز، مورون در مورد تفاوت سنی خود با دی کاپریو صحبت کرد و در آن زمان گفت: «روابط زیادی در هالیوود - و در تاریخ جهان - وجود دارد که در آن افراد فاصله سنی زیادی دارند. من فقط فکر می کنم هر کسی باید بتواند با کسی که می خواهد قرار بگذارد.» او همچنین گفت که این ناامیدکننده است که بیشتر به خاطر دلبستگی اش به دی کاپریو شناخته می‌شود، من احساس می کنم همیشه باید هویتی به جز اینکه با چه کسی قرار می‌گذارید وجود داشته باشد، من این ارتباط را درک می‌کنم، مطمئن هستم که ادامه خواهد داشت»

لئوناردو دیکاپریو تا به حال با هیچ دختری بالاتر از ۲۵ سال ارتباط نداشته و حالا کاربران دوباره این سوژه را دست مایه شوخی کردند.

Leonardo DiCaprio , Camila Morrone

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت