کدام بازیگر در ایران مثل گورباچف گریم شد؟ (+عکس و فیلم)

همان موقع، یاد میخائیل گورباچف افتادم. من همیشه از زخم روی سرش خوشم می‌آمد. این در مغزم رسوب کرده بود و دوست داشتم جایی از آن استفاده کنم.

کدام بازیگر در ایران مثل گورباچف گریم شد؟ (+عکس و فیلم)

بعد از فوت  میخائیل گورباچف  انواع و اقسام اخبار و خاطرات از او در رسانه‌های جهان پخش شد شاید ذکر این نکته هم جالب باشد که در گریم یک شخصیت تلویزیونی محبوب ایرانی هم ردی  از گورباچف وجود دارد.

رضا عطاران بعد از پخش سریال «متهم گریخت» در گفت‌و‌گو با مطبوعات درباره گریم مرحوم سیروس گرجستانی برای نقش (هاشم بابازاده)  گفته بود که به‌خاطر علاقه‌اش به زخم گورباچف، لکه و ماه گرفتگی را روی سر گرجستانی گذاشته:

«گفتم مو‌ها را از ته بزنیم. گرجستانی هم قبول کرد و گفت: خودم هم داشتم به این نتیجه می‌رسیدم که موهایم را بتراشم. همان موقع، یاد میخائیل گورباچف افتادم. من همیشه از زخم روی سرش خوشم می‌آمد. این در مغزم رسوب کرده بود و دوست داشتم جایی از آن استفاده کنم. بعد دیدم عجیب به سر آقای گرجستانی می‌آید.»

 

گریم سیروس گرجستانی مثل گورباچف


البته باید به 2 نکته توجه کرد: اول اینکه که نشان روی سر گورباچف زخم نبوده و بلکه  ماه گرفتگی  است. دوم ، این ماه گرفتگی بر روی سر گورباچف در قسمت راست سرش قرار گرفته ولی در گریم سیروس گرجستانی برای نقش هاشم آن را بر سمت چپ سر قرار داده‌اند.

منبع: عصر ایران
کد مطلب: ۳۶۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت