دادگاه خانوادگی «جانی دپ» فیلم شد!

دادگاه محاکمه جانی دپ و همسر سابقش در 30 سپتامبر در سرویس استریم توبی منتشر خواهد شد.

دادگاه خانوادگی «جانی دپ» فیلم شد!

دادگاه محاکمه جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد در ۳۰ سپتامبر در سرویس استریم توبی منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش ورایتی فیلم «برداشت داغ: دادگاه جانی دپ و امبر هرد» رویدادهای مربوط به اقدام قانونی جانی دپ ابر ستاره هالیوودی را که بیش از شش هفته اوایل سال جاری انجام شد را به نمایش گذاشته و رابطه پر سر و صدای این زوج را دنبال می‌کند.

این فیلم با بازی «مارک هاپکا» در نقش جانی دپ و «مگان دیویس» در نقش امبر هرد و به کارگردانی سارا لومان، خالق فیلم ترسناک «Off the Grid» ساخته شده است.

محاکمه که در اول ژوئن به پایان رسید، دپ را در سه مورد در دعوای افترا علیه همسر سابقش پیروز کرد، در حالی که هرد در یک مورد از دعوای متقابل او پیروز شد. دپ ادعا کرده بود که مقاله‌ای که امبر هرد در واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ نوشته بود افتراآمیز است.

محومیت امبر هرد، ۱۵ میلیون دلار (که بعداً به ۱۰.۳۵ میلیون دلار کاهش یافت) غرامت برای جانی دپ را به دنبال داشت. در ادعای متقابل هرد آمده است که او توسط مشاور رسانه‌ای دپ بدنام شده است. او نیز در این پرونده توانست ۲ میلیون دلار غرامت از جانی دپ دریافت کند.

«توبی»(Tubi)، یک سرویس استریم(اینترنتی) متعلق به فاکس است. این فیلم از ۳۰ سپتامبر در کشورهایی که در آن فعالیت می‌کند، از جمله آمریکا، استرالیا و نیوزلند، به صورت رایگان نمایش داده خواهد شد و البته در بریتانیا یا اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۲۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت