گفتگوی خواندنی ستاره هالیوود با ستاره تنیس/ شنیدن دغدغه‌های سرنا ویلیامز و بردلی کوپر

سرنا ویلیامز در گفتگو با بردلی کوپر هنرپیشه نامدار هالیوود درباره بازنشستگی از تنیس گفت: «شدید به بازنشستگی نیاز داشتم».

گفتگوی خواندنی ستاره هالیوود با ستاره تنیس/ شنیدن دغدغه‌های سرنا ویلیامز و بردلی کوپر

 بردلی کوپر هنرپیشه و کارگردان سرشناس هالیوودی در برنامه «هیستوری چنل»(کانال تاریخ) شبکه تلویزیونی «A+E» با اسطوره‌های تنیس سرنا و ونوس ویلیامز در واشنگتن دی سی مصاحبه کرد.

 

محور این گفتگو، خبر اخیر مبنی بر اعلام بازنشستگی «سرنا ویلیامز» از تنیس بود. او آخرین بازی خود را در مسابقات اوپن آمریکا در اوایل این ماه در شهر نیویورک انجام داد.

سرنا گفت: «به بازنشستگی نیاز داشتم. من همیشه می‌گفتم که وقتی تنیس واقعاً خوبی بازی می‌کنم و بازیکنان خوب را شکست می‌دهم باید از رقابت‌ها خداحافظی کنم. من الان می‌خواهم از نظر روحی به خودم برسم و با دختر و خانواده‌ام وقت بگذرانم.»

او ادامه داد: «به عنوان یک مادر با شرایط کاملا غیر عادی، نمی‌توانم به شما بگویم چقدر سخت بود. بعد از المپیک ۲۰۱۷ بازی‌های زیادی را باختم. احساس می‌کنم آنقدر از زندگی‌ام را به تنیس اختصاص داده‌ام که وقت آن رسیده کاری متفاوت انجام دهم و همچنین روی چیزهای دیگر کار کنم.»

بردلی کوپر هنرپیشه هالیوودی در بین صحبت‌های سرنا ویلیامز گفت: اما، نترسید، علاقه‌مندان به تنیس: این احتمال وجود دارد که سرنا دوباره راکت تنیس را به دست بگیرد. او می‌گوید که به خودش این اجازه را داده که اگر خواست، دوباره به تنیس بازگردد.

کوپر افزود: برای خواهران ویلیامز، آمار موفقیت‌آمیز غیرقابل انکار است. در مجموع، آنها ده‌ها تورنمنت گرند اسلم و چندین مدال طلای المپیک را به دست آورده‌اند و هر کدام به عنوان بازیکن انفرادی و دونفره در رتبه اول جهان قرار گرفته‌اند.

سرنا گفت: «برای من هر لحظه باید همراه با موفقیت‌های تازه باشد و هیچ‌گاه تلاش کافی نیست و من هر لحظه می‌خواهم بهتر از قبل باشم. موفقیت هنوز به اندازه کفایت نبوده است.»

بردلی کوپر در مقام یک بازیگر مشهور هالیوودی و سرنا ویلیامز در مقام تنیسور اول جهان همچنین به معضل شهرت و حفظ زندگی و حریم خصوصی‌شان پرداختند و اینکه ایجاد تعادل بین این دو چقدر دشوار است. بردلی کوپر می‌گوید خوشحال است که تا سی سالگی به این سطح از شهرت نرسیده بود و اینکه از آن به بعد بوده که بخاطر همین حفظ حریم خصوصی روزها در خانه مانده و موقعیت نبوده که بیرون برود و سرنا ویلیامز هم همین را تصدیق کرد و گفت برای من هم اینچنین شرایطی رخ داده است.

سرنا از بردلی کوپر پرسید زمانیکه چند روز (بخاطر پاپاراتزی‌ها و عکاسان مزاحم) در خانه گیر می‌افتی چکار می‌کنی؟ گفت همه‌اش تلویزیون تماشا می‌کنم! سرنا هم گفت بعضی اوقات با خودم فکر می‌کنم که آخرین باری که از خانه بیرون رفته‌ام کی بوده است؟

در پایان گفتگو ونوس ویلیامز نیز اظهار نظر کرد و گفت من زمانی که بیرون کاری داشته باشم زیاد به خودم سخت نمی‌گیرم و بدون توجه به اینکه مردم در مورد من چه فکری می‌کنند، کار خودم را انجام می‌دهم.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت