بفتا به اهدای جوایز در لس آنجلس پایان داد؛ ماسک نمادین به رویدادهای سفارشی در آمریکای شمالی

آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون انگلیس( British Academy of Film and Television) به اختصار بفتا - Bafta - اعلام کرد که به اهدای جوایز برجسته در لس آنجلس پایان داده ولی در عین حال در حال گسترش فعالیت خود با ارائه جوایز ویژه در طول سال به رویدادهای سفارشی در سراسر آمریکای شمالی است.

بفتا به اهدای جوایز در لس آنجلس پایان داد؛ ماسک نمادین به رویدادهای سفارشی در آمریکای شمالی

 آکادمی انگلیسی بفتا که مدتهاست در مراسم جوایز انگلیس از فیلمسازان در لس آنجلس تجلیل می‌کند و آخرین مراسم آن به سال ۲۰۱۹ برمی گردد، اعلام کرده به استعدادها و کسانی که سهم قابل توجه، الهام بخش و برجسته‌ای در رویدادهای سفارشی اعم از فیلم، بازی و یا تلویزیون در آمریکای شمالی داشته باشند، ماسک نمادین بفتا را اهدا می‌کند.

اعضا، کمیته‌های جانبی و هیات مدیره بفتا در آمریکای شمالی می‌توانند نامزدهای دریافت جوایز را معرفی کنند که انتظار می‌رود نخستین کسی که موفق به دریافت ماسک نمادین آکادمی می‌شود به زودی معرفی شود.

از سال ۱۹۸۷ میلادی، بفتا در آمریکا و از سال ۱۹۹۶ در نیویورک حضور داشت. این آکادمی تقریبا در زمان حاضر دو هزار عضو در آمریکای شمالی دارد که به برنامه‌های آن دسترسی دارند.

کاترین بازبی - Kathryn Busby - رئیس هیات مدیره بفتا در آمریکای شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد این یک لحظه فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای آکادمی است چرا که ما در حال تکامل و گسترش ارائه جوایز و فعالیت‌های خود هستیم.

به گفته او، ایجاد فرصتی برای ارائه جوایز در تمام طول سال اولویت هیات مدیره بفتا بود چرا که ماموریت ما گسترش فعالیت‌های آکادمی در سراسر آمریکای شمالی است.

آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون انگلیس یک موسسه خیریه و مستقل فعال در پشتیبانی از توسعه و ترویج هنر است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۲۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت