سیروس همتی: اغتشاشات موجب تعطیلی پروژه‌ جدید کاری‌ام شد/ نباید موضع گیری شتاب زده در فضای مجازی داشته باشیم

سیروس همتی بازیگر سینما و تئاتر گفت: پیشنهاداتی برای بازیگری داشته‌ام که متاسفانه به دلیل شرایط موجود و اغتشاشات نمی‌توانم به آنها بپردازم زیرا پروژه ها تعطیل شده اند.

سیروس همتی: اغتشاشات موجب تعطیلی پروژه‌ جدید کاری‌ام شد/ نباید موضع گیری شتاب زده در فضای مجازی داشته باشیم

 

سیروس همتی  پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: پیشنهاداتی برای بازیگری داشته‌ام که متاسفانه به دلیل شرایط موجود و اغتشاشات نمی‌توانم به آنها بپردازم زیرا پروژه ها تعطیل شده اند.

وی در همین رابطه ادامه داد: قرار بود در همین هفته مشغول بازی در فیلم سینمایی «تقویم بی فردا» به کارگردانی محمدحسن جباری در شهر کرج شوم منتها فعلا پروژه تعطیل شده تا وضعیت فعلی آرام شود. پروژه به طور کامل آماده کلید زدن بود اما به خاطر اغتشاشات و برای حفظ سلامتی گروه و اینکه خطری آنها را تهدید نکند فعلا پروژه متوقف شده است.

نمایشنامه جدیدم را به زودی روی صحنه می‌برم

همتی درباره نگارش نمایشنامه جدید خود اظهار کرد: در حال حاضر نمایشنامه «بغل» را به پایان رساندم، این نمایشنامه را برای نمایشنامه خوانی در یکی از تماشاخانه‌های مطرح تهران با حضور بازیگران شناخته شده آماده می‌کنم، می خواهم بعد از این اجرا ایرادات نمایشنامه را پیدا کنم تا پس از آن چاپ و اجرای عموم را در پیش بگیرم.

 نباید موضع گیری شتاب زده در فضای مجازی داشته باشیم

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اظهار نظر در فضای مجازی نسبت به اغتشاشات اخیر افزود: واقعیت امر اهل چنین اظهار نظرهایی در فضای مجازی نبوده و نیستم، به نظر من برای این نوع موضع گیری‌های شتاب زده و هیجان زده نباید احساسی عمل کرد.

منبع: میزان
کد مطلب: ۳۶۲۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت