چه خبر از اکران محدود «جنگ جهانی سوم»؟

پخش‌کننده فیلم «جنگ جهانی سوم» خبر داد که پس از رفع مشکلات فنی، اکران محدود این فیلم ادامه دارد.

چه خبر از اکران محدود «جنگ جهانی سوم»؟

محمد شایسته - مدیرعامل شرکت پخش شایسته فیلم -  بیان کرد: با توجه به اینکه فیلم «جنگ جهانی سوم» به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب شده، باید یک هفته در ایران اکران شود و قرار بر این شد که در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی مگامال به نمایش درآید. برنامه‌ریزی ابتدایی برای اکران محدود «جنگ جهانی سوم» از روز پنج‌شنبه هفته گذشته بود اما مشکلاتی در دی‌سی‌پی فیلم وجود داشت که ادامه نمایش را با مشکل مواجه کرد. 

وی یادآور شد: برای تماشای فیلم «جنگ جهانی سوم» ظرفیت بسیار محدودی داریم و به همین دلیل امکان بلیت فروشی اینترنتی نیست. در حال حاضر هم با توجه به رفع نقص فنی، اکران فیلم در پردیس سینمایی مگامال ادامه دارد و مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به گیشه این سینما برای تهیه بلیت اقدام کنند. البته برنامه‌ریزی‌ها برای اکران گسترده فیلم در سینماهای کشور در آینده انجام خواهد شد.

 فیلم «جنگ جهانی سوم»، ششمین فیلم بلند هومن سیدی پس از «آفریقا»، «سیزده»، «اعترافات ذهت خطرناک من»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» است که حدود یک ماه قبل نخستین نمایش جهانی خود را در بخش افق‌های هفتاد ونهمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد و توانست دو جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) را در بخش افق‌های ونیز کسب کند.

در خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم آمده است: «شکیب یک کارگر روز مزد بی خانمان است که هرگز نتوانسته با از دست دادن همسر و پسرش در زلزله سال‌ها پیش کنار بیاید. در طی چند سال گذشته، او با یک زن کر و لال، به نام لادن رابطه برقرار کرده است. محل ساخت و سازی که او امروز در آن کار می کند به لوکیشن فیلمی درباره جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم تبدیل می‌شود و در کمال تعجب به او یک نقش سینمایی، خانه و فرصتی داده می شود تا برای خود کسی باشد. وقتی لادن از این موضوع مطلع می شود، به محل کارش می آید و درخواست کمک می کند. نقشه شکیب برای مخفی کردن او به طرز غم انگیزی اشتباه از کار در می‌آید و موقعیت جدید و فرصت بی‌تکرار پیش آمده برای او را، با تهدید رو به رو می‌کند.»

در فیلم «جنگ جهانی سوم» بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی به ایفای نقش پرداخته‌اند و پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده محمد اطبایی کمپانی مستقل‌های ایرانی است.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۲۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت