انصراف از «شیطان در شهر سفید»؛

کیانو ریوز از پروژه محبوب دی کاپریو خارج شد

کیانو ریوز در سریال «شیطان در شهر سفید» بازی نمی‌کند.

کیانو ریوز از پروژه محبوب دی کاپریو خارج شد

کیانو ریوز از سریال «شیطان در شهر سفید» که برای شبکه هولو ساخته می‌شود خارج شد.

سفارش ساخت این سریال که قرار است با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته اریک لارسن ساخته شود، به طور رسمی تابستان امسال داده شد.

در توضیح این سریال در صفحه رسمی آن نوشته شده: داستان واقعی دنیل اچ.برنهام معمار که با برگزاری نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال ۱۸۹۳ برای ثبت اثر خود در تاریخ تلاش می‌کند و دکتر هولمز اولین قاتل زنجیره‌ای مدرن آمریکا که در سایه نمایشگاه حضور دارد.

ریوز برای بازی در نقش برنهام انتخاب شده بود تا اولین نقش اصلی تلویزیونی خود را انجام دهد اما اکنون گفته شده سازندگان سریال در جست‌وجوی جایگزینی برای وی هستند.

نمایندگان هولو از اظهار نظر در این باره و دلیل خروج وی از این پروژه خودداری کرده‌اند. ریوز هم در این باره توضیحی نداده است.

مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو و ریک یورن از تهیه‌کنندگان این سریال هستند و سم شاو در حال نوشتن فیلمنامه این سریال است که با همکاری استودیو تلویزیونی پارامونت ساخته خواهد شد.

ساخت فیلمی بر مبنای این کتاب مدت‌ها مورد توجه بود و دی‌کاپریو حقوق کتاب را از سال ۲۰۱۰ خرید و برنامه‌ریزی برای ساخت این فیلم و بازی در نقش هولمز را در نظر داشت و سال ۲۰۱۵ نیز اسکورسیزی به عنوان کارگردان انتخاب شد. پیش از آن هم نام تام کروز در ارتباط با این پروژه مطرح بود.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۲۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت