با تمرکز بر دنیای هالیوود؛

اکران فیلم جدید دمین شازل در کریسمس/ «بابل» با برد پیت می‌آید

«بابل» جدیدترین فیلم دمین شازل که برد پیت و مارگو رابی بازیگران آن هستند در کریسمس راهی سینماها می‌شود.

اکران فیلم جدید دمین شازل در کریسمس/ «بابل» با برد پیت می‌آید

«بابل» فیلمی درباره هالیوود ساخته جدید دمین شازل از ۲۳ دسامبر در سینماهای سراسر آمریکا اکران خود را شروع می‌کند.

پارامونت ابتدا قصد داشت این فیلم را ۲۵ دسامبر در تعدادی از سینماهای منتخب به نمایش درآورد و از ۶ ژانویه اکران عمومی‌اش را آغاز کند اما اکنون اکران زودتر این فیلم در روزهای پایانی سال ۲۰۲۲ نشان‌دهنده اطمینان استودیو به فروش فیلمی دارد که با بودجه ۷۸ میلیون دلاری تولید شده است.

این خبر یک روز پس از آن منتشر شد که روشن شد کمپانی سونی برنامه‌های اکران «مردی به نام اوتو» با بازی تام هنکس را تغییر داده و از ۱۴ دسامبر به ۲۵ دسامبر در سینماهای منتخب و از ۱۳ ژانویه در سراسر کشور منتقل کرده است.

با تغییر اکران زمان پخش «بابل» این فیلم هم‌زمان با «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» و فیلم زندگینامه‌ای ویتنی هیوستون روی پرده بزرگ می‌رود. انتظار می‌رود دنباله «آواتار» جیمز کامرون که همه مدت زیادی در انتظار آن بودند نیز که از ۱۶ دسامبر نمایشش شروع می‌شود در طول تعطیلات سال نو همچنان روی پرده باشد.

داستان «بابل» که در اواخر دهه ۱۹۲۰ رخ می‌دهد، ۲ شخصیت را در مرکز ماجراهای خود دارد و در آن برد پیت در نقش یک مرد سرشناس و تاثیرگذار صنعت سینما و مارگو رابی در نقش ستاره‌ای نوظهور بازی کرده‌اند.

شازل گفته است این فیلم را با الهام از فیلم‌هایی چون «زندگی زیباست» فدریکو فلینی، «نشویل» رابرت آلتمن و «پدرخوانده» کاپولا ساخته است که حماسه‌هایی درباره چند شخصیت است که توانسته‌اند جامعه‌ای در حال تغییر را به دوران جدید منتقل کنند.

کالوا، توبی مگوایر، مکس مینگلا، اسپایک جونز، ژان اسمارت، فلی، سامارا ویوینگ، اولیویا وایلد دیگر بازیگران این فیلم پرستاره هستند.

دمین شازل کارگردان فیلم ماه پیش در جشنواره فیلم تورنتو گفت که این فیلم که بیشتر بر مبنای داستانی خیالی ساخته شده یادی از دوران سکوت هالیوود است که بشریت را در پر زرق‌ و برق‌ترین و حیوانی‌ترین حالت خود به تصویر می‌کشد.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت