بازیگر معروف در چند قدمی مرگ!

متیو پری ستاره سریال «فرندز» در مصاحبه تازه خود فاش کرد که در سال ۲۰۱۸ تا آستانه مرگ پیش رفته بود.

بازیگر معروف در چند قدمی مرگ!

متیو پری ستاره نقش چندلر در سریال پرطرفدار «فرندز» درگفتگوی تازه خود جزییاتی از زندگی شخصی اش و مبارزه اش با اعتیاد را فاش کرد.

متیو پری سال ۲۰۱۸ برای عمل دستگاه گوارشش در بیمارستانی در لس آنجلس بستری شد در آن زمان طرفداران این بازیگر از این عمل جراحی با خبر بودند اما نمی‌دانستند پری چقدر به مرگ نزدیک شده است.

براساس گفتگوی تازه این بازیگر با مجله پیپل، روده متیو پری به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر، متلاشی شده بود و این بازیگر در آن زمان برای مدت دو هفته در کما به سر می برد و ضمنا پنج ماه نیز در بیمارستان بستری شده بود. چندلرِ سریال «فرندز» به مدت ۹ ماه از کیسه کلستومی استفاده می کرد.

 

Friends

متیو پری در ادامه این گفتگو عنوان کرد: پزشکان به خانواده ام گفتند که من تنها دو درصد شانس زنده ماندن دارم و با استفاده از دستگاه اکمو (اکسیژناسیون غشایی برون‌پیکری) اکسیژن به بدنم می رساندند، هیچ کس از این دستگاه جان سالم در نمی برد.

بازیگر نامزد جایزه امی درباره اعتیادش به مواد مخدر تاکید کرد: اعتیادم بعد از انتخاب به نقش چندلر بینگ در سریال «فرندز» در ۲۴ سالگی بروز پیدا کرد البته تا سالها می توانستم از پس آن بربیایم اما زمانی که ۳۴ ساله شدم دیگر مشکلاتم بسیار زیاد شده بود.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۶۳۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت