زنان آمریکایی چه فیلمی تماشا می‌کنند؟

در بازگشایی هفته گذشته، فیلم‌های سینمایی آمریکا، فروش متفاوتی را تجربه کردند.

زنان آمریکایی چه فیلمی تماشا می‌کنند؟

فیلم سینمایی «بلک آدام» ساخته دواین جانسون در باکس آفیس جمعه به فروش ۲۶.۸ میلیون دلار رسید، این فروش شامل ۷.۶ میلیون دلار در پیش نمایش پنجشنبه بود؛ البته این فروش در حالی رقم خود که برای افتتاحیه فروش ۶۰ میلیون دلاری پیش‌بینی شده بود.

فیلم پرهزینه «New Line»(خط جدید) ساخته برادران وارنر در ۴۳۵۰ سینمای داخلی، از جمله Imax و صفحه نمایش های بزرگ با فرمت ممتاز در حال پخش است. هرچند نظر منتقدان در مورد فیلم متفاوت است. البته تماشاگران به آن امتیاز B+ دادند.

روز جمعه از بین تمام بلیت‌هایی که به فروش رسید، ۶۴ درصد از مردان، کل بلیت‌های فروخته شده را به خود اختصاص دادند. فیلم‌های جانسون، هابز و شاو با فروش داخلی ۶۰ میلیون دلاری افتتاح شد. در حوزه ابرقهرمانی، پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه‌ای برای بلک آدام از Ant-Man (۶.۵ میلیون دلار) که در سال ۲۰۱۵ به ۵۷ میلیون دلار رسید.

جانسون، نقش بلک آدام را بازی می کند و یک ضدقهرمان آغشته به قدرت باستانی است.

فیلم دیگری که منتشر شده، کمدی رمانتیک «بلیط بهشت» با بازی جولیا رابرتز و جورج کلونی است. این فیلم در روز جمعه بیش با فروش بیش از ۶.۴ میلیون دلار برای افتتاحیه، فروش غیرقابل پیش‌بینی برای این فیلم را رقم زد. سهم زنان از خرید این فیلم سینمایی نیز ۷۱ درصد بود.

همچنین ۷۱ درصد از مخاطبان بالای ۳۵ سال و ۴۴ درصد بالای ۴۵ سال داشتند. فیلم سینمایی «بلیط بهشت» نیز پس از کسب درآمد قابل توجه ۸۰ میلیون دلاری در خارج از کشور (که شامل فروش آخر هفته می شود) باید آخر هفته را با فروش جهانی بلیط ۹۶ میلیون دلاری به پایان برساند.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت