واکنش ثریا قاسمی به شایعه فرزندخواندگی «آرتین»

ثریا قاسمی درباره انتشار خبر‌هایی از یک صفحه در فضای مجازی مبنی براینکه او برای سرپرستی یک کودک که در حمله تروریستی به شاهچراغ والدین خود را از دست داده است، اعلام آمادگی کرده است، گفت: من هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم و این مطلب به نقل از من نبوده است.

واکنش ثریا قاسمی به شایعه فرزندخواندگی «آرتین»
ثریا قاسمی تاکید کرد که هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد.

این بازیگر در مکالمه‌ای کوتاه درباره انتشار خبر‌هایی از یک صفحه در فضای مجازی مبنی براینکه او برای سرپرستی یک کودک که در حمله تروریستی به شاهچراغ والدین خود را از دست داده است، اعلام آمادگی کرده است، گفت: من هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم و این مطلب به نقل از من نبوده است.

آرتین نام کودکی است که در پی حمله تروریستی هفته گذشته به شاهچراغ، پدر، مادر و برادرش شهید شدند و اخیراً اخباری درباره این که ثریا قاسمی برای سرپرستی این کودک اعلام آمادگی کرده، منتشر شده است.

این در حالی است که او خواهر بزرگتری دارد که قرار بود در همین روز‌ها مراسم ازدواجش برگزار شود. همچنین این کودک، حتما خانواده و اقوام دیگری دارد که خود ایشان مصمم به نگهداری از فرزند کوچک خانواده هستند و برخی از مقامات از جمله وزیر آموزش و پرورش در عیادت از این کودک تصریح کردند که پیگیر امور مربوط به او، از جمله مسائل تحصیلی‌اش خواهند بود.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۳۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت