محمدرضا شفیعی؛ تهیه‌کننده سینما و تلویزیون:

«برخی فیلم‌ها با دو ورژن بی‌حجاب و باحجاب ضبط می‌شوند»

محمد رضا شفیعی که از تهیه‌کننده‌های با نفوذ سینما و تلویزیون محسوب می‌شود با انتشار توییتی در حساب کابری خود اعلام کرد که برخی پروژه‌های سینمایی پلان‌هایشان را با دو وضعیت بی حجاب و با حجاب ثبت می‌کنند.

«برخی فیلم‌ها با دو ورژن بی‌حجاب و باحجاب ضبط می‌شوند»
مدتی است شایعه‌ای در محافل سینمایی به گوش می‌رسد که پروژه‌های در حال تولید سینمایی، پلان‌هایش را با دو وضعیت بی حجاب و با حجاب ثبت می‌کنند.

محمدرضا شفیعی صبح روز دوشنبه سی‌ام آبان ماه با انتشار تویتی در در حساب کابری خود در تویتر به این شایعه واکنش نشان داد و ضمن تایید این خبر حرکت سینماگران برای انجام این کار را محکوم کرد.

در متنی که محمدرضا شفیعی منتشر کرده آمده است: «امروز متوجه شدم برخی فیلم‌های سینمایی در حال فیلمبرداری، پلان‌های خود را با دو وضعیت با حجاب و بی حجاب برداشت می‌کنند. جنگ ترکیبی دشمن با ایجاد محاسبات غلط برای برخی سینماگران، با بصیرت آن‌ها چه کرده است؟»

خبرگزاری صبا که زیر نظر شفیعی به عنوان مدیر مسئول فعالیت می‌کند توییت او را در سایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی خود باز نشر داده است.

شفیعی در حال حاضر سریال هفتاد قسمتی «گلیدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی را به شکل هفتگی از شبکه یک سیما در حال پخش دارد.

او سال گذشته فیلم سینمایی «ضد» را هم با محوریت اتفاقات سیاسی اوایل دهه ۶۰ تهیه کرد که این فیلم هنوز اکران عمومی نشده است.

منبع: فیلم نیوز
کد مطلب: ۳۶۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت