«پوست شیر» در سه فصل هشت قسمتی منتشر می‌شود/ می‌خواستیم بازخورد بگیریم

مدیرعامل پلتفرم فیلم نت، با اعلام این خبر که سریال «پوست شیر» در سه فصل هشت قسمتی عرضه می‌شود، گفت: فصل دوم سریال در حال ساخت است و زمان انتشار آن طی چند روز آینده اعلام می‌شود.

«پوست شیر» در سه فصل هشت قسمتی منتشر می‌شود/ می‌خواستیم بازخورد بگیریم

علی سرتیپی ضمن بیان این که فصل دوم و سوم پوست شیر ادامه همین داستان فعلی است، اظهار داشت: در تمام دنیا این طوری است که سریال‌ها را در چند فصل می‌سازند. ما هم سریال را در چند اپیزود ساختیم تا بتوانیم بازخوردها را بگیریم.

وی درباره دلایل استقبال از این سریال افزود: پوست شیر موضوع و سوژه خوبی دارد؛ ساختارش خوب است و گروه سازنده هم تلاش زیادی برای ساختش کرده‌اند. بخش‌هایی از سریال معمایی و بخش‌هایی از آن اجتماعی است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم خون سرد نسبت به پوست شیر معمایی‌تر است.

«پوست شیر» در سه فصل هشت قسمتی منتشر می‌شود/ می‌خواستیم بازخورد بگیریم

این تهیه کننده با اشاره به این که پنج سریال در فیلم‌نت عرضه شده است گفت: ما غیر سریال سازی کارهای دیگری هم انجام می‌دهیم. ولی مردم با سریال بیشتر ارتباط برقرار می کنند. مجموعه پدرخوانده با موضوع بازی مافیا به تهیه کنندگی آقای ابوطالب به زودی از فیلم‌نت پخش می‌شود. چندین سریال طنز و اجتماعی دیگر هم در دست تولید داریم.

سرتیپی درباره تکلیف سریال‌های کلیله و دمنه و خون سرد اظهار داشت: بخش اول کلیله و دمنه تمام شد و برای بخش های بعدی برنامه ریزی نکردیم. سریال خون سرد هم دو سه قسمت دیگر تمام می شود.

پوست شیر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

این مجموعه در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از شبکۀ اینترنتی فیلم نت به نمایش درآمد.

در خلاصه قصه این سریال آمده است: نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت