«هیولا» سومین سریال پربیننده نتفلیکس

سریال «هیولا» (Monster) با ثبت یک میلیارد ساعت بازدید در ۶۰ روز گذشته توانست در فهرست پرمخاطب‌ترین سریال‌های نتفلیکس قرار بگیرد.

«هیولا» سومین سریال پربیننده نتفلیکس

سریال «هیولا» (Monster)که توسط «رایان مورفی» ساخته شده و در سپتامبر، در استریمر پخش شده است، در ۲۰ نوامبر و با گذشت ۶۰ روز، توانست رکورد بیش از یک میلیارد ساعت بازدید را ثبت کند.

این در حالی است که «بازی مرکب» (Squid Game) در سال ۲۰۲۱ و فصل ۴ «موجودات عجیب» (Stranger Things) در اوایل سال جاری توانستند به این رکورد دست پیدا کنند.

سنجش نتفلیکس برای ارزیابی محبوبیت یک سریال، میزان ساعت‌هایی است که پس از گذشت ۲۸ روز انتشار از یک سریال، توسط بینندگان دیده شده است که اگرچه «هیولا» (Monster) تنها در دوازده روز اول پخش خود توانست، ۴۹۶٫۱ میلیون ساعت را ثبت کند، ولی حالا با گذشت ۶۰ روز از پخش آن، این عدد به ۱ میلیارد ساعت رسیده و در فهرست محبوب‌ترین سریال‌های تمام دوران قرار گرفته است.

«بازی مرکب» (Squid Game)، از دیگر سریال‌های جدول نتفلیکس است که با ۱.۶۵میلیارد ساعت تماشا، همچنان در رتبه اول باقی مانده و «موجودات عجیب» (Stranger Things) هم در فصل چهارم خود توانسته است رکورد ۱.۳۵ میلیارد ساعت تماشا را ثبت کند.

گفتنی است که «هیولا» (Monster)، تنها پس از سه هفته پخش و با وجود این که به یک میلیارد نرسیده بود، توانست رتبه سوم نتفلیکس را بدست آورد. یعنی این سریال، پس از دوازده روز، در رتبه نهم فهرست محبوب‌ترین سریال‌های انگلیسی زبان قرار گرفت و سپس در هفته بعد، با ۷۰۱.۴ میلیون ساعت به رتبه دوم دست یافت. البته با توجه به این که سریال «بازی مرکب» (Squid Game)به زبان کره‌ای است در جدول ارزیابی جداگانه‌ای قرار می‌گیرد.

«هیولا» (Monster)، داستانی درباره یک قاتل سریالی است که خشم بسیاری از افراد را برانگیخت و اگرچه به عنوان سریالی محدود درنظر گرفته شده بود، ولی نتفلیکس در نوامبر، آن را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: ۳۶۴۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت