تیلور سوئیفت فیلم سینمایی می‌سازد

تیلور سوئیفت خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی قصد دارد اولین فیلم بلند سینمایی خود را با فیلمنامه اصلی از خودش مقابل دوربین ببرد.

تیلور سوئیفت فیلم سینمایی می‌سازد

تیلور سوئیفت اولین فیلم بلند سینمایی خود را با تهیه‌کنندگی کمپانی فیلمسازی سرچلایت خواهد ساخت، کمپانی که تولید فیلم‌های برنده اسکار «سرزمین آواره‌ها» و «شکل آب» را در کارنامه دارد، اما سایر جزئیات کلیدی این فیلم از جمله طرح داستان و بازیگران هنوز اعلام رسمی نشده است.

«سوئیفت» اخیراً تنها هنرمند انفرادی نام گرفت که در جوایز ویدئو موزیک ام‌تی وی برا دو ویدئوی «همه چیز خیلی خوب: فیلم کوتاه» و «مرد» موفق به دریافت دو جایزه کارگردانی شد. او با کسب ۱۱ جایزه گرمی، تنها هنرمند زنی است که سه بار برنده جایزه گرمی آلبوم سال شده است و در ماه اکتبر، دهمین آلبوم استودیویی خود را با عنوان «نیمه شب‌ها» (Midnights) منتشر کرد.

ویدئوی ۱۴ دقیقه‌ای «همه چیز خیلی خوب: فیلم کوتاه» که «تیلور سوئیفت» نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته در جشنواره فیلم ترایبکا و تورنتو در سال ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شد. او سابقه بازیگر در فیلم‌های «روز ولنتاین»، «گربه‌ها» و فیلم جدید «آمستردام» ساخته «دیوید اوراسل» را نیز در کارنامه دارد.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت