جیمز کامرون ۱۰ دقیقه از آواتار را کوتاه کرد| علیه تقدیس اسلحه

جیمز کامرون، ۱۰ دقیقه از فیلم سینمایی سه ساعته آواتار ۲ را به دلیل داشتن صحنه‌های خشونت‌آمیز با اسلحه حذف کرده است. او گفته دیگر علاقه‌ای به تقدیس (بت‌واره کردن) اسلحه در صحنه‌های اکشن خود ندارد.

جیمز کامرون ۱۰ دقیقه از آواتار را کوتاه کرد| علیه تقدیس اسلحه

جیمز کامرون در گفت و گو با Esquire Middle East گفت که با توجه به خشونت افسارگسیخته اسلحه در آمریکا، دیگر علاقه‌ای به فتیش کردن(بت‌واره کردن) اسلحه در صحنه‌های اکشن خود ندارد.

خالق آواتار افزود: برای این‌که تعادلی میان روشنایی و تاریکی ایجاد کنم می‌خواستم از شر برخی زشتی‌ها خلاص شوم. البته باید تضاد وجود داشته باشید چون نمایش خشونت و اقدام به آن هر دو یک چیز است، این بستگی به نوع نگاه شما دارد و این برای من که به عنوان یک فیلمساز اکشن شناخته می‌شوم، یک معضل است.

او همچنین می‌گوید از این‌که در نیوزیلند زندگی می ‌کنم خوشحالم؛ جایی که فقط دو هفته پس از تیراندازی وحشتناک در مسجد، استفاده از اسلحه در آن ممنوع شد. کامرون افزود: گفته اتفاق‌هایی که با اسلحه در جامعه ما رخ می‌دهد حالم را به هم می‌زند.

این فیلمساز اکشن همچنین گفته اگر بخواهم فیلم دیگری از ترمیناتور بسازم که در حال بحث است و هیچ چیزی در این باره قطعیت ندارد، آن را با تمرکز بر جنبه هوش مصنوعی و از جنون روبات‌های بد خواهم ساخت.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۴۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت