«هیو جکمن» مصرف استروئید برای تبدیل شدن به گرگینه را انکار کرد!

هیو جکمن مصرف استروئیدها برای تبدیل شدن به گرگینه را انکار کرد و گفت: عوارض جانبی آن به من گفته شد. من آنقدر این چیزها را دوست ندارم که اینچنین کاری بکنم.

«هیو جکمن» مصرف استروئید برای تبدیل شدن به گرگینه را انکار کرد!

 هیو جکمن مصرف استروئیدها برای تبدیل شدن به گرگینه را انکار کرد: عوارض جانبی آن به من گفته شد. من آنقدر کارم را دوست ندارم که اینچنین کاری بکنم.

هیو جکمن به خاطر حجیم کردن عضله برای بازی در نقش ولورین(گرگینه) در فیلم‌های مختلف «مردان ایکس» مشهور است، اما او در مصاحبه‌ای با کریس والاس در جریان مصاحبه اخیرش در شبکه اچ بی اُ(HBO) با عنوان «چه کسی با کریس والاس صحبت می‌کند» گفت که هرگز برای تغییر شکل به استروئیدها متوسل نشده است.

«در طول سال‌ها، مردم از خود می‌پرسیدند که آیا او از چیزی استفاده کرده است؟» والاس پرسید. آیا او استروئید مصرف کرده است؟

جکمن گفت: «نه، من عاشق کارم هستم و من عاشق ولورین هستم. من باید مراقب آنچه در اینجا می‌گویم باشم، اما به من گفته شده که چه عوارض جانبی دارد. و من می‌گفتم: «آنقدرها تمایلی به این کار و این روش برای این که به شکل آن کارکتر دربیایم، ندارم در حدی که به من آسیب برسد.» بنابراین نه، من این کار را به روش قدیمی انجام دادم. و من به شما می‌گویم، من جوجه زیاد خوردم - برای همه وگان‌ها و گیاهخواران و طیور دنیا متاسفم. به معنای واقعی کلمه کارما برای من خوب نیست.»

در جای دیگری از مصاحبه، جکمن اعتراف کرد که پس از پذیرفتن نقش قبل از «مردان ایکس» در سال 2000، به شکلی احمقانه درباره گرگ‌ها مطالعه کرده است.

جکمن گفت: «من هرگز کتاب کمیک(ابرقهرمانی) نخوانده بودم. واقعاً چیزی در مورد آن نمی‌دانستم. در استرالیا ما ولورین(گرگینه) نداریم. من نمی‌دانستم که این یک حیوان واقعی است. هرگز در مورد گرگینه چیزی نشنیده بودم. فکر کردم حیوانی ساختگی  و تخیلی است.»

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت