جشن روز مادر به شیوه سینمایی‌ها

اکران ویژه انیمیشن‌های «لوپتو» و «پسر دلفینی» روز پنجشنبه ۲۲ دی در پردیس سینما گالری ملت و به مناسب سالروز ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

جشن روز مادر به شیوه سینمایی‌ها

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر، پردیس سینمایی ملت روز پنجشنبه ۲۲ دی از ساعت ۱۴ الی ۱۸، با اکران ویژه انیمیشن سینمایی «لوپتو» و «پسر دلفینی» و با حضور عروسک کاراکترهای انیمیشن های یاد شده، میزبان جمعی از کودکان و خانواده های کم برخوردار آنها می شود.

همچنین در بخش نمایش ویژه انیمیشن «لوپتو» نیز قرار است علاوه بر اجرای نماهنگ شاد کودکانه و نمایش عروسکی این فیلم، مراسم ویژه قرعه کشی جشنواره بزرگ هدایای لوپتویی مخصوص مخاطبان آن برگزار شود و به برگزیدگان پک کامل اقلام جانبی این انیمیشن اهدا شود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، ایستگاه‌های فرهنگی «به نام مادر» را در ۱۱۰ نقطه منتخب از جمله پردیس سینمایی ملت در سطح شهر تهران برپا می کند. در این ایستگاه‌ها علاوه بر پذیرایی از شهروندان، با مشارکت کانون‌ها و گروه‌های مردمی در فضایی که تدارک دیده شده، هدایای خریداری شده برای مادران، کادو پیچ شده و به همراه شاخه‌ای گل و کارت تبریک به مخاطبان اهدا می‌شود.

اجرای ۲۰ گروه سرود منتخب نوجوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع از دیگر بخش‌های این برنامه است.

 

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت