«رویای یک اسب» در جشنواره بیگ اسکای

مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی به بیستمین دوره جشنواره بیگ اسکای راه یافت.

«رویای یک اسب» در جشنواره بیگ اسکای

مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه‌کنندگی، ساجده سرایی و میلاد خسروی به بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بیگ اسکای آمریکا راه یافت.

جشنواره بیگ اسکای BIG SKY یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی مستند و مورد تأیید آکادمی اسکار است. بهترین فیلم این جشنواره، واجد شرایط رقابت در بخش اسکار سال بعد خواهد شد. این جشنواره بیستمین دوره خود را از  17 تا 26 فوریه 2023 (28 بهمن تا 7 اسفند 1401) در شهر میزولای ایالت مونتانای امریکا برگزار و مستند «رویای یک اسب» در بخش رقابتی فیلم‌های مستند کوتاه، داوری خواهد شد. 

مستند «رویای یک اسب» داستان دختر ۱۵ساله عشایری را روایت می‌کند که به ‌دور از فضای مدرن شهری در اندیشه آرزوهای بزرگی است، آرزوهایی فراتر از کوه‌هایی که او را احاطه کرده‌اند. 

این مستند که ششمین ساخته مرجان خسروی بالدی است پیش‌ازاین جشنواره، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم جنایت و مکافات Crime and Punishment  ترکیه و جایزه بهترین کارگردان جوان از جشنواره فیلم‌های کوهستانی تگرنزی Tegernsee آلمان شده و تا کنون در 16 جشنواره معتبر جهانی از جمله کراکف لهستان، نانسی فرانسه، سائوپائولوی برزیل، بلگراد صربستان، شارجه امارات، مذهب امروز ایتالیا و... حضور داشته است. 

عرضه و پخش جهانی «رویای یک اسب» بر عهده شرکت Springs Pictures7 به مدیریت میلاد خسروی بالدی است. سایر عوامل این مستند عبارتند از:  فیلم‌بردار: مهدی آزادی، تدوین‌گر: لقمان سخنور، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، دستیار تدوین: سمانه میقانی، مجری طرح: محمود نور‌محمدی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۶۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت