اتهامات جنسی بازهم آقای بازیگر را بیکار کرد/ چه کسی جایگزین شد؟

در درام حماسی «۱۲۴۲: دروازه‌ای به غرب» که قرار بود کوین اسپیسی بازیگر نقش اصلی باشد، ری استیونسون جایگزین او شد.

اتهامات جنسی بازهم آقای بازیگر را بیکار کرد/ چه کسی جایگزین شد؟

پس از ادامه یافتن دادگاه کوین اسپیسی در لندن، ری استیونسون بازیگر ایرلندی فیلم‌هایی چون «ثور» و «سه تفنگدار»‌ به جای اسپیسی برای بازی در «۱۲۴۲: دروازه‌ای به غرب» انتخاب شد.

این در حالی است که اسپیسی سال پیش درام تاریخی «چنگیز خان» را نیز در بحبوحه اتهامات آزار جنسی در بریتانیا، از دست داده بود.

فیلم «۱۲۴۲» به کارگردانی پیتر سوس ساخته می‌شود و اریک رابرتز، کریستوفر لمبرت، نیل استوک و ژنویو فلورانس دیگر بازیگران آن هستند.

یکی از نمایندگان فیلم گفته این فیلم حماسی است و نقش شگفت‌انگیزی که ری استیونسون در «RRR» ایفا کرد و همچنین پس زمینه سیاسی جنگ روسیه و اوکراین، به موقعیت فیلم کمک می‌کند.

این در حالی است که پس از مدت‌ها، به تازگی از کوین اسپیسی در موزه ملی سینمایی ایتالیا تجلیل شده بود.

از نظر تاریخی مغول‌ها پیش از آنکه سال ۱۲۴۲ به مجارستان لشکرکشی کنند، هم به اوکراین و هم روسیه و لهستان حمله کرده بودند.

گفته شده ۳۰ روز از فیلمبرداری این فیلم در مجارستان انجام شده و ۱۵ روز دیگر برای تکمیل تولید وقت دارند و استیونسون و رابرتز به تازگی فیلمبرداری‌های خود را انجام داده‌اند.

اسپیسی وقتی برای اولین بار تولید این فیلم در جشنواره کن ۲۰۲۲ مطرح شد روی پوستر فیلم دیده شد و تازه داشت حرفه بازیگری خود را که به شدت پس از اتهام‌های متعدد سوء‌رفتار جنسی پس از جنبش «هشتگ می‌تو» از دست رفته بود، احیا می‌کرد.

اما وی ماه می ۲۰۲۲ به صورت رسمی به ۵ مورد آزار جنسی در بریتانیا متهم شد و با آغاز محاکمه در تابستان ابراز بی‌گناهی کرد. دادگاه برای تابستان سال آینده تعیین وقت کرد اما اواخر سال اسپیسی دوباره به ۷ مورد اتهام جنسی دیگر در بریتانیا متهم شد و مجموع آنها به ۱۲ مورد رسید.

در اکتبر دادگاه آمریکا از اسپیسی دفاع کرد و اتهام آنتونی رپ به وی را که به سال ۱۹۸۶ بازمی‌گشت بی‌مورد خواند.

نماینده فیلم «۱۲۴۲» گفته این فیلم جلوه‌های ویژه زیادی دارد و تکمیل آن تا پایان ۲۰۲۳ زمان می‌برد.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۵۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت