یک نابسامانی در جشنواره فیلم فجر

ایسنا نوشت: برنامه دومین روز نمایش فیلم‌های بخش بین‌الملل در سینمای رسانه (پردیس ملت) در حالی یک ساعت قبل از آغاز نمایش فیلم اعلام شده که قرار است فیلم «شهر خاموش» احمد بهرامی به نمایش درآید.

یک نابسامانی در جشنواره فیلم فجر

سایت روابط عمومی فیلم فجر حوالی ساعت ۱۴، یک ساعت قبل از نمایش فیلم «شهر خاموش» احمد بهرامی، برنامه روزانه بخش بین‌الملل را اعلام کرد.

این در حالی است که این فیلم با توجه به سوابق حضورهای بین‌المللی‌اش قطعا یکی از فیلم‌هایی بوده است که اهالی رسانه علاقه‌مند بودند آن را تماشا کنند اما اینگونه اطلاع رسانی کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد، چون خبرنگاران طبق برنامه از پیش اعلام شده، برنامه‌ریزی کرده‌اند که ساعت ۱۶ برای تماشای فیلم «هفت بهارنارنج» از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در پردیس «ملت» حاضر شوند و قطعا با این اطلاع‌رسانی نمی‌توانند خودشان را به آنجا برسانند. حتی اگر هم بتوانند خود را برای این ساعت به محل نمایش فیلم برسانند، مساله جدیدتر این می‌شود دست‌کم نیم ساعت از فیلم ساعت ۱۶ را از دست خواهند داد.

به هر حال اطلاع‌رسانی یک ساعت قبل از نمایش فیلم، نمی‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

در فیلم سینمایی «شهر خاموش» به نویسندگی و کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی رضا محقق، بازیگرانی چون باران کوثری، بابک کریمی، علی باقری، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم و حبیب شراهی نقش‌آفرینی کرده‌اند و مسعود امینی‌تیرانی نیز به عنوان فیلمبردار و مصطفی وزیری نیز تدوین این فیلم سینمایی را بر عهده دارد. این فیلم در جشنواره شب‌های سیاه تالین، جایزه بهترین کارگردانی را گرفت.

«شهر خاموش» سومین فیلم بهرامی پس از «دشت خاموش» و «پناه» است. این فیلمساز برای «دشت خاموش» جایزه افق‌های جشنواره فیلم ونیز را برای سینمای ایران کسب کرد. بهرامی همچنین با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد.

همچنین امروز پس از فیلم «شهرخاموش»، طبق برنامه از پیش اعلام شده فیلم سینمایی«هارهو» به کارگردانی (بویان خیشیگ) محصول کشور چین ساعت ۱۷:۳۰، فیلم سینمایی « اقبال » موحدین مظفر محصول کشور تاجیکستان ساعت ۲۰ به نمایش در می‌آید.

بازار جشنواره فیلم فجر هم ساعاتی دیگر در برج میلاد آغاز می‌شود ولی هنوز هیچ اطلاع‌رسانی رسمی درباره آن نشده است.

کد مطلب: ۳۶۵۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت