قسمت دوم «هواپیما» ساخته می‌شود

تنها بعد از گذشت سه هفته از اکران عمومی «هواپیما»، مجوز تولید قسمت دوم آن صادر شد.

قسمت دوم «هواپیما» ساخته می‌شود

  کلید فیلمبرداری دومین قسمت این اکشن دلهره آور در روزهای پایانی سال جاری میلادی زده می شود.

مایک کولتر که نقش لوئیس گاسپاره جنایتکار را در هواپیما بازی کرد، خبر ساخت قسمت تازه را اعلام کرد. به گفته او، قسمت جدید با نام «کشتی» وارد مرحله تولید می شود.

شرکت فیلمسازی مدریور پروداکشنز تهیه کننده این اکشن دلهره آور، ژان پی فرانسیس ریچت کارگردان نسخه اصلی برای ساخت قسمت دوم هم پشت دوربین قرار می گیرد.

ژرار باتلر که نقش اصلی نسخه اصلی را به عهده داشت، دوباره نقش کاراکتر محوری ماجرا کاپیتان برودی تورنس را بازی خواهد کرد.

داستان قسمت دوم از آنجا شروع می شود که کاراکتر گاسپاره بعد از بدرقه کردن مسافران هواپیمای نسخه اصلی، در دل جنگل های جزیره جولو گم و پنهان می شود.

او تلاش دارد با پیدا کردن یک کشتی از این جزیره که تحت تسلط تروریستها قرار دارد، فرار کرده و خود را به فیلیپین برساند.

ناپدید شدن گاسپاره توجه پلیس بین الملل را جلب کرده و برای دستگیری او، جایزه تعیین شده و گروهی از شکارچیان انسان راهی سفری بین المللی می شوند.

در حالی که گاسپاره چند یار تازه پیدا می کند تا به فرار او کمک کنند، سازندگان فیلم توضیحی درباره چگونگی حضور و مداخله برودی تورنس خلبان در این داستان ارائه نکرده اند!

هواپیما که اواسط ماه ژانویه اکران عمومی شد توانسته در آمریکای شمالی به فروش کلی ۳۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. در بقیه کشورهای دنیا هم این فیلم حدود ۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

با این رقم فروش خوب، هواپیما لقب اولین محصول مستقل صنعت سینما را گرفته که بعد از کووید ۱۹ توانسته به چنین موفقیت خوبی دست پیدا کند.

با توجه به هزینه پائین ۲۰ میلیون دلاری تولید هواپیما، تحلیل گران اقتصادی سینما از آن به عنوان یک اثر پرفروش اسم می برند.

منبع: صبا
کد مطلب: ۳۶۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت