رونمایی از «لیدی گاگا» در «جوکر ۲»

نخستین تصاویر از «لیدی گاگا» در نقش مقابل «واکین فینیکس» در دنباله فیلم سینمایی «جوکر» منتشر شد.

رونمایی از «لیدی گاگا» در «جوکر ۲»

«تاد فیلیپس» در صفحه اجتماعی خود تصویری از «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کوئین» در فیلم جدید «جوکر: جنون مشترک» منتشر کرد که فیلمبرداری آن در حال حاضر در نیویورک و لس‌آنجلس در حال پیگیری است و برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

«لیدی گاگا» به عنوان بازیگر پیش از این در فیلم سینمایی «ستاره‌ای متولد شده است» با «تاد فیلیپس» همکاری داشته که در آن تهیه‌کننده بود.

در فیلم اصلی «جوکر»، «تاد فیلیپس» شخصیت شرور نمادین بتمن را در قالب یک شخصیت ضدقهرمان درباره یک کمدین مبارز و دلقک پاره وقت به نام «آرتور فلک» که پس از خشونت تکان دهنده در شهر گاتهام تبدیل به یک قهرمان مردمی می شود، روایت کرد. این فیلم تاریک با ضرب آهنگی متفاوت با فیلم‌های اکشن معمولی و سینمای ابرقهرمانی، به یک فیلم پرفروش در گیشه جهانی تبدیل شد و در سال ۲۰۱۹ به فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست یافت، درحالی‌که بودجه ساخت آن تنها ۷۰ میلیون دلار بود.

1479235_510

«جوکر» همچنین در ۱۲ شاخه جوایز آکادمی اسکار از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی نامزد اسکار شد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد (واکین فینیکس) و بهترین موسیقی متن (هیلدور گودنادوتیر) را کسب کرد. «فینیکس» دومین هنرپیشه‌ای بود که برای بازی در نقش «جوکر» جایزه اسکار دریافت کرد. پیش‌تر جایزه اسکار به «هیث لجر» برای بازی در نقش جوکر در فیلم «شوالیه تاریکی»‌ اهدا شده بود.

جزئیات داستان این فیلم اعلام نشده است، اما «جوکر: جنون مشترک»‌ داستان «آرتور فلک»‌ پس از بستری شدن او در آسایشگاه روانی را دنبال خواهد کرد و پیش‌تر «برندن گلیسون» نیز به عنوان یکی از بازیگران این پروژه سینمایی معرفی شده بود.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۵۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت