دروازه رویاهای ایرانی در برلین باز شد

پوستر انگیسی فیلم مستند سینمایی «دروازه‌ی رؤیاها» به کارگردانی نگین احمدی و به تهیه‌کنندگی الهه نوبخت همزمان با حضور در بخش رقابتی «نسل‌ها»ی هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «برلین» در آلمان رونمایی شد.

دروازه رویاهای ایرانی در برلین باز شد

فیلم مستند سینمایی «دروازه‌ی رؤیاها» DREAMS’ GATE به کارگردانی «نگین احمدی» و به تهیه‌کنندگی «الهه نوبخت» و محصول مشترک کشورهای ایران، فرانسه و نروژ؛ در نخستین حضور بین‌المللی خود، در بخش رقابتی «نسل‌ها» در هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «برلیناله» Berlinale در کشور آلمان به نمایش در می‌آید و برای کسب جایزه این بخش، با آثاری از کشورهای مختلف جهان به رقابت می‌پردازد.

 

پوستر انگلیسی «دروازه‌ی رؤیاها» با تصویری از دختران جنگجوی کوبانی در مبارزه با گروه تروریستی داعش؛ توسط «احسان برآبادی» برای حضور در برلیناله طراحی شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شده است.

 

این فیلم، داستان دختر کُرد ایرانی‌ای را روایت می‌کند که به دنبال بخشی از هویتش با دوربین خود به میان دختران کُرد کوبانی می‌رود؛ دخترانی که نه تنها با داعش، بلکه برای جهانِ خود، قیام کرده‌اند. این بار، خود فیلمساز و دوربینش در مواجه با جهان پیرامون زنان مبارز و ارزش‌هایی که برای آن می‌جنگند؛ همراه می‌شود.

 

تولید و پخش بین‌المللی این اثر، بر عهده مؤسسه «تصویر گستر الهه پارسی» (الی ایمیج) به مدیریت «الهه نوبخت» است.

5811896

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۵۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت