جوایز پویانمایی «سمپاش» به ۱۱۰ رسید

پویانمایی «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی با کسب تازه‌ترین موفقیت‌های خود در جشنواره‌های بین‌المللی تعداد جوایز خود را به عدد ۱۱۰ رساند.

جوایز پویانمایی «سمپاش» به ۱۱۰ رسید

انیمیشن سمپاش به کارگردانی فرنوش عابدی و با تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از حضورهای بین‌المللی متعدد در جشنواره‌ها موفق به کسب مقام اول از جشنواره سولیداندو و جایزه حقوق بشر نوجوانان از جشنواره «ناپولی» شد. این دو جشنواره در کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

خبر موفقیت این پویانمایی کانون و دریافت جایزه مقام اول از جشنواره سولیداندو بازتاب خوبی در شبکه تلویزیون ملی ایتالیا داشته است.

سمپاش پیشتر نیز با کسب سه جایزه مقام دوم فیلم کوتاه، بهترین انیمیشن و بهترین فیلم کوتاه درام از جشنواره «امیزینگ مادرید» اسپانیا را کسب کرده بود.

این پویانمایی موفق کانون تاکنون توانسته است بیش از ۳۲۹ حضور بین‌المللی در جشنواره‌های فیلم خارجی را در کارنامه خود ثبت کند.

این انیمیشن در مورد دیار و سرزمینی است که در آن رویش هرگونه گل و گیاهی ممنوع است و ارتشی به نام «سمپاش» وظیفه نگهداری و شکار گیاهان و کسانی که از آنها نگهداری می‌کنند را دارد. داستان فضای علمی تخیلی دارد و در آن، ویران‌شهری نقطه مقابل آرمانشهر است.

در این فضای ویران‌شهر، آینده‌ای نه چندان روشن وجود دارد و یکی از این سربازها پس از آشنایی با یک گیاه کوچک مسیرش عوض می‌شود.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۶۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت