راه‌یابی فیلم کوتاه «ده هفته» به پنج جشنواره بین‌المللی

«ده هفته» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا شادمان و نویسندگی مهدی میرباقری به ۵ فستیوال بین‌المللی راه یافت و در یکی از آن‌ها به عنوان فیلم منتخب معرفی شد.

راه‌یابی فیلم کوتاه «ده هفته» به پنج جشنواره بین‌المللی

این فیلم کوتاه «ده هفته» در آخرین حضور بین‌المللی خود موفق شد به ۵ رویداد بین‌المللی راه یابد و در یک فستیوال عنوان فیلم منتخب را کسب کند. جشنواره‌های بین‌المللی لیفت آف پاریس، لیفت آف برلین، جشنواره فیلم کوتاه شورت تو د پوینت رومانی و فستیوال لیفت آف لندن رویدادهایی هستند که «ده هفته» در آن‌ها حضور خواهد داشت. این فیلم کوتاه همچنین به عنوان فیلم منتخب جشنواره بین‌المللی کانادا شورتش معرفی شده است.

فیلم کوتاه «ده هفته» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا شادمان در لندن ساخته شده است و داستان زوج جوان ایرانی را روایت می‌کند که به صورت غیر قانونی مهاجرت کرده‌اند و بعد از گذشت ده هفته در کشور مقصد، به یکدیگر رسیده و متوجه بحرانی در زندگی خود می‌شوند.

مینا قیصری، رضا شادمان، اصغر نصرتی، سندرا السی، سلطان فقری و شاهرخ کشاورز بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

سایر عوامل «ده هفته» نیز عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حسین شیرزاد، دستیار کارگردان: محمد حیدری، تدوین: امیر موگهی، صدابردار: کل مکنالی، صداگذار: مجید نجاتی، موسیقی: مازیار جلال الدین، اصلاح رنگ و نور: سمیرا کاملی، مجری طرح: آرش رواده، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: رکسانا قهقرایی، طراح پوستر: روژان ایرجی.

منبع: ایلنا
کد مطلب: ۳۶۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت