تکان‌دهنده مثل «پوست شیر»

چهارشنبه هفته قبل، قسمت دوم «پوست شیر3» ساخته جمشید محمودی منتشر شد و اتفاق مهمی که در این قسمت رخ داد، مخاطبان را در شوک فرو برد.

تکان‌دهنده مثل «پوست شیر»

تغییر زمان پخش سریال از ساعت 8 به 20 و سپس منتشر نشدن این قسمت در زمان مقرر به دلیل آن چه استقبال گسترده مخاطبان و وقوع مشکل فنی اعلام شد، موجی از انتقادها و نارضایتی مخاطبان را برانگیخت، اما پس از انتشار قسمت دوم و اتفاق ناگهانی آن، واکنش‌های مخاطبان به غافلگیری سریال معطوف شد. البته فیلم‌نت نیز اعلام کرد که اشتراک کاربران خود را به مدت سه روز، رایگان تمدید خواهد کرد.

غافلگیریِ تلخ

 
ر حالی که قصه به لحظات اوج خود رسیده بود و مخاطبان منتظر رونمایی از چهره آدم‌ربا بودند، اما سریال، غافلگیری دیگری را برای مخاطبان رو کرد.
سرنوشت «ساحل»، یک بار دیگر خلاف پیش‌بینی تماشاگران پیش رفت و معمای سریال را پیچیده‌تر از قبل کرد. هویت آدم‌ربای قصه که از ابتدای سریال سوال بی‌جواب و غیرقابل پیش‌بینی مخاطبان بوده است، هنوز هم مبهم باقی مانده و ذهن تماشاگران «پوست شیر» را درگیر کرده است. این سریال برگ‌های برنده اصلی‌اش یعنی کشش، غافلگیری و غیرقابل پیش‌بینی بودن را همچنان حفظ کرده و به پرسروصداترین مجموعه نمایش خانگی تبدیل شده است، تا جایی که پس از انتشار قسمت دوم، اتفاقات آن واکنش‌های فراوان مخاطبان را برانگیخت و «پوست شیر» ترند اول توئیتر فارسی شد.
بخش زیادی از واکنش‌های مخاطبان این قسمت، مربوط به تکان‌دهنده بودن و تلخی فراوان آن است.
عده‌ای دیگر از مخاطبان نیز در حالی که غافلگیر شده‌اند، اما سناریویی را که برای سرنوشت «ساحل» چیده شده است، نپسندیدند و واکنش منفی نشان دادند.
بحث و گمانه‌زنی درباره هویت فرد اصلی پشت ماجرا و شخصیت‌های مرتبط با او نیز همچنان ادامه دارد.
منبع: خراسان
کد مطلب: ۳۶۶۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت