دومین اکران عمومی سریال پوست شیر

کارگردان سریال «پوست شیر» از بیننده های سریال خواست که این مجموعه را با تمام جزییاتش تماشا کنند؛ چراکه برای ساخت آن بسیار زحمت کشیده شده است و دیدن این جزییات از سوی مخاطب برای عوامل بسیار مهم است.

دومین اکران عمومی سریال پوست شیر

قسمت جدید سریال «پوست شیر» عصر چهارشنبه ـ ۱۶ فروردین ماه ـ با حضور جمعی از مخاطبان و برخی از عوامل این سریال در یکی از سینماهای تهران به نمایش درآمد.

در این مراسم که عصر دیروز برگزار شد، قسمت جدید سریال «پوست شیر» هم‌زمان با انتشار در پلتفرم پخش کننده، در پردیس لوتوس‌مال با حضور تهیه‌کننده، کارگردان و دو تن از بازیگران سریال، در میان جمعی از مخاطبان در منطقۀ ۱۶ شهر تهران به نمایش درآمد.

همچنین تهیه‌کنندۀ این سریال از اکران عمومی دو قسمت پایانی در هفته‌های بعد خبر داد.

نوید محمودی ضمن خوش آمدگویی به مخاطبان این سریال و ضمن اشاره به اکران عمومی قسمت قبل و احتمال تکرار برنامۀ اکران عمومی برای دو قسمت پایانی در هفته‌های بعد، از مردم دربارۀ دیالوگ‌های محبوب دو کاراکتر«رضا» با بازی علیرضا کمالی و «مژگان»، ژیلا شاهی، سوال کرد.

ساخت «پوست شیر» بسیار سخت و پرزحمت بود

ژیلا شاهی نیز که بازیگران گزیده‌کار سینما محسوب می‌شود و پیش از این سریال، تاکنون در فیلم‌هایی نظیر «موقعیت مهدی»، «قصر شیرین» و ... به ایفای نقش پرداخته است، نیز در میان مخاطبان «پوست شیر» حضور یافت.

ساخت «پوست شیر» بسیار سخت و پرزحمت بود

همچنین علیرضا کمالی، بازیگر نقش «رضا پروانه»، که پیش از این در سریال‌هایی مانند «لحظۀ گرگ‌ومیش»، «شوق پرواز»، «نرگس» و ... بازی کرده بود، با ایفای این نقش در کنار هادی حجازی فر و شهاب حسینی به محبوبیت دست یافت. او نیز تماشای این قسمت از سریال را در کنار مخاطبان «تجربه‌ای لذت‌بخش» توصیف کرد و استقبال مردم از این اثر را «مایۀ مسرّت و خوشحالی» برشمرد.

ساخت «پوست شیر» بسیار سخت و پرزحمت بود

جمشید محمودی، کارگردان «پوست شیر» ضمن تشکر از مخاطبان برای دقت ‌نظر به ابعاد مختلف این مجموعه و ارائۀ نظرات ‌دربارۀ این سریال این‌طور توضیح داد: همان‌طور که پیداست، ساخت این مجموعه کار بسیار سخت و پرزحمتی بوده است و توجه کردن و دیده شدنِ جزئیات آن برای عوامل مجموعه اهمیت زیادی دارد.

ساخت «پوست شیر» بسیار سخت و پرزحمت بود

«پوست شیر» اولین تجربۀ سریال سازی برادران محمودی در پلتفرم‌ها و شبکۀ نمایش خانگی است. این دو برادر پیش از این در ساخت فیلم‌های سینمایی «چند مترمکعب عشق»، «شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، «رفتن»، «هفت‌ونیم»، « مردن در آب مطهر» و ... در جایگاه تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

«پوست شیر» آخرین همکاری برادران محمودی در ژانر درام جنایی است که از شبکۀ نمایش خانگی پخش می‌شود. کارگردانِ این سریال جمشید محمودی، نویسندۀ آن رضا بهاروند و جمشید محمودی هستند. پخش این سریال از سال گذشته (۱۴۰۱) در شبکۀ اینترنتی فیلم‌نت آغاز شده است. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

ساخت «پوست شیر» بسیار سخت و پرزحمت بود

ساخت «پوست شیر» بسیار سخت و پرزحمت بود

ساخت «پوست شیر» بسیار سخت و پرزحمت بود

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت