رضا رویگری: به خاطر گلایه مردم در کلیپ‌های اینستاگرامی بازی نمی‌کنم

رضا رویگری می‌گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ‌های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد کرده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در «مختارنامه» بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ‌ها بروی و او بر این اساس پس از آن درخواست‌ها را قبول نکرده است.

رضا رویگری: به خاطر گلایه مردم در کلیپ‌های اینستاگرامی بازی نمی‌کنم

رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان این که برای او نقش‌ها مانند دستمزدها کوتاهتر شده است، اظهار کرد: بیماری‌ام‌ خیلی به من صدمه زده است و هنگامی که تلویزیون نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم‌ اگر سالم بودم کدام نقش‌ها را به من می‌دادند. البته مزد زحمت‌های من را مردم در کوچه و خیابان با محبت‌هایشان می‌دهند و همین برایم کافی است.

وی افزود: شب‌هایی که نقش جدیدی که می‌دانم ارزش دارد را به من‌ پیشنهاد می‌دهند تا صبح خوابم‌ نمی‌برد، چراکه می‌ترسم مقابل دوربین بروم اما نتوانم‌ آن چیزی که مردم از من توقع دارند را برآورده کنم و استحقاق ایفای آن نقش را نداشته باشم.

رویگری در خصوص وضعیت این روزهایش تصریح کرد: روزهای خوبی ندارم اما نسبت به گذشته کمی بهتر هستم. برخی مسئولان بعضی اوقات به من سر می‌زنند اما از هنرمندان خبری نیست. البته همه گرفتار هستند و توقعی از آن‌ها ندارم که با من تماس بگیرند یا به دیدنم‌ بیایند.

این بازیگر در خصوص فعالیت‌ هنری‌اش نیز بیان کرد: به تازگی یک فیلم تحت عنوان «اقتصاد سیاه» در اصفهان بازی کردم و برای ایفای نقش در یک سریال نیز به مشهد آمده بودم.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۷۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت