برای نقش اول «رویای کاغذی» از یک بازیگر زال واقعی استفاده کردیم

تهیه‌کننده فیلم «رویای کاغذی» به کارگردانی علی عطشانی گفت: بازیگرهای بسیاری مانند بهرام رادان نقش افراد زال (سپیدمو) را بازی کرده‌اند. ولی ما تلاش کردیم تا برای این نقش و طبیعی بودن آن از یک بازیگر زال واقعی استفاده کنیم.

برای نقش اول «رویای کاغذی» از یک بازیگر زال واقعی استفاده کردیم

کسری درودیان همایونی، در خصوص فیلم سینمایی رویای کاغذی و حضور در جشنواره های بین المللی گفت: فیلم «رویای کاغذی» بعد از اخذ پروانه نمایش توسط پخش کننده بین المللی فیلم، برای جشنواره های بین المللی زیادی ارسال شد که تا همین لحظه در حدود ۱۰ جشنواره بین المللی حضور یافته و جایزه بهترین فیلم و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد که توسط امیر حسین رضازاده ایفا شده را از کشورهایی مانند آمریکا، هند، انگلستان و چندین کشور دیگر دریافت کرده است.

وی افزود: این فیلم با توجه به فیلمنامه ای که دارد و نحوه ساخت و کارگردانی علی عطشانی مورد استقبال قرار گرفته است. در اکران هم امیدواریم با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود و مردم فیلم را دوست داشته باشند.

درودیان درباره بازیگران این فیلم و نحوه انتخاب آنها گفت: از جمله بازیگرهایی که در این فیلم حضور دارند، می‌توان به مینا وحید، نگار ملاکی، کامران تفتی و امیرحسین رضا زاده که نقش پسر زال فیلم را ایفا می کند و همینطور مجید مهین دوست اشاره کرد. از آنجایی که بازیگرهای زیادی مانند بهرام رادان نقش افراد زال را بازی کردند، ما تلاش کردیم تا برای این نقش و طبیعی بودن آن از یک بازیگر زال واقعی استفاده کنیم که مشکلات آنها را بهتر و دقیق تر بیان و احساسات درست را به فیلم تزریق کند.

تهیه کننده سامورایی در برلین با اشاره به جدید بودن موضوع فیلمنامه رویای کاغذی گفت: با توجه به جدید بودن موضوع فیلمنامه و اینکه تا حالا به این قضیه پرداخته نشده و فضای لوکیشن‌های جدیدی که در فیلم به نمایش گذاشته شده، انتظار داریم که این اثر همانگونه که مورد استقبال جشنواره های بین المللی قرار گرفته، با استقبال خوب و حمایت مردم عزیز کشورمان هم رو به رو شود و از تماشای این فیلم لذت ببرند.

این تهیه کننده جوان سینما درباره نحوه انتخاب فیلمنامه ها بیان کرد: بیشتر جذب فیلمنامه هایی می‌شوم که یک معضل اجتماعی را روایت می کنند که با آنها بتوان تصویر و موضوعی از مشکلات قشرهایی از جامعه را نشان داد. حتی در فیلم‌های کمدی هم سعی بر این بوده که یک خانواده با خیال راحت و به دور از هرگونه نگرانی بابت فرزندانشان در سینماها فیلم را تماشا کنند و از هرگونه شوخی های جنسی که در سینما برای خنداندن مردم استفاده می شود، دوری و یک کمدی شریف را به مردم ارائه کنیم.

داستان فیلم در مورد پسر جوان آلبینو است که به دلیل آلبینو بودنش از انظار عمومی خارج شده است، یک دختر جوان از قلب پاک او سوء استفاده می کند و او را به یک تأثیرگذار شبکه های اجتماعی تبدیل می کند در این میان پسر جوان آلبینو عاشق دختر می شود.

برای نقش اول «رویای کاغذی» از یک بازیگر زال واقعی استفاده کردیم

زالی یا آلبینیسم (به انگلیسی: Albinism)، نوعی بیماری ژنتیکی همراه تولد است. عدم توان تولید رنگدانه ملانین سبب می‌شود که رنگ پوست بیمار سفید باشد (این بیمار خود هفت نوع دارد.) این بیماری در پسران شایع‌تر است. به شخصی که آلبینیسم دارد، زال (آلبینو) می‌گویند. وجه تسمیه زال برای این بیماری در ایران، مبتلا بود پدر رستم بزرگ‌ترین قهرمان اسطوره‌ای ایران به این بیماری است، زال یکی از با ذکاوت‌ترین شخصیت‌های شاهنامه است که توسط سیمرغ بزرگ شده.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۷۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت