مذاکره ریدلی اسکات با ۲ بازیگران جدید؛ گلادیاتور ۲ با دنزل واشنگتن

ایرنا نوشت: ریدلی اسکات برای ساخت گلادیاتور ۲ از کانی نیلسن (در نقش لوسیلا) و جیمون هونسو (جوبا) برای بازی دراین فیلم دعوت کرد.

مذاکره ریدلی اسکات با ۲ بازیگران جدید؛ گلادیاتور ۲ با دنزل واشنگتن

ریدلی اسکات که قرار است اواخر امسال فیلمبرداری گلادیاتور ۲ را آغاز کند، بازیگران این فیلم را با بازگشت دو بازیگر اصلی فاش کرد.

همچنین جوزف کوئین که برای ایفای نقش ادی مانسون در مجموعه چیزهای عجیب و غریب شناخته می‌شود، برای بازی در نقش امپراتور کاراکالا که بین سال های ۲۱۱ تا ۲۱۷ سلطنت کرد، انتخاب شده است.

هنوز نقش دنزل واشنگتن که پس از ۱۶ سال بار دیگر با ریدلی اسکات همکاری می‌کند، در دومین فصل گلادیاتور مشخص نشده است.

اکران گلادیاتور ۲ برای نوامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. دومین فصل گلادیاتور نه ماجراهای ماکسیموس با بازی راسل کرو که داستان لوسیوس، پسر لوسیلا و برادرزاده کومودوس ( با بازی واکین فینیکس) را دنبال خواهد کرد.

پل مسکال ستاره نوظهور هالیوود که به خاطر بازی در مینی سریال مردم عادی و نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم افترسان شناخته می‌شود در نقش لوسیوس ظاهر خواهد شد.

دیوید اسکارپا خالق همه پول دنیا و ناپلئون آینده ریدلی اسکات، برای نوشتن فیلمنامه گلادیاتور ۲ انتخاب شده است.

گلادیاتور که در سال ۲۰۰۰ اکران شد، با فروش ۴۶۰ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی، موفقیت بزرگی به دست آورد و موفق شد ۱۲ بار نامزد اسکار شود و ۵ بار تندیس بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۳۶۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت