تئوری‌های تاریک و پنهان در انیمیشن باب اسفنجی که نمی‌دانستید

نمناک نوشت: باب اسفنجی کارتون مورد علاقه اکثر کودکان است و در بین مردم نیز بسیار محبوب است، اما تئوری هایی راجب این انیمیشن وجود دارد که شمارا شوکه خواهد کرد.

تئوری‌های تاریک و پنهان در انیمیشن باب اسفنجی که نمی‌دانستید

باب اسفنجی کارتون مورد علاقه اکثر کودکان است و چندین سال به شدت مورد توجه قرار گرفت که در آن شخصیت های معروفی در بین مردم محبوب شده بودند و بسیاری از افراد از اصطلاحاتی که این شخصیت ها در کارتون استفاده می کردند؛ به کار می بردند. در این قسمت قصد داریم که حقایقی را در مورد باب اسفنجی برای شما مطرح کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

باب اسفنجی و دوستانش معتاد بودند

یکی از مهم ترین تئوری هایی که در مورد شخصیت های این سریال انیمیشنی وجود دارد، این است که هر کدام به یک دارو معتاد بودند به همین خاطر شخصیت های شان متفاوت بود. تنبلی و سرگیجه مداوم پاتریک به خاطر اعتیاد به ماری جوانا بود که عوارض جانبی اش را تجربه می کرد و در مورد شخصیت های دیگر نیز این موضوع صدق می کرد. باب اسفنجی هم که در هر شرایطی خنده های غیر عادی داشت و علائم مصرف روان گردان ها را در رفتارش به نمایش میکشید.

ایده باب اسفنجی از توهم نشات می گیرد

استیون هیلنبرگ زیست‌شناس دریایی بوده که روزی پس از مصرف ماری جوآنا توهم زده و شخصیت باب اسفنجی را در خیالات خود تصور می کند و از روی آن یک انیمیشن می سازد.

پاتریک شخصیت ضد اجتماعی داشت

پاتریک از احمقانه ترین شخصیت های سریال های انیمیشنی و شاید بامزه ترین آن ها بود که ماهیتی غمگین، تاریک و ناراحت داشت و او را مبتلا به اختلال ضد اجتماعی می‌دانستند. او نمی توانست با شرایط و رفتار معمول دیگران در اجتماع کنار بیاید.

شغل پاتریک یکی دیگر از عجایب کارتون باب اسفنجی است

پاتریک شخصیت احمق و دوست داشتنی است، وقتی نویسندگان انیمیشن در حال طراحی شخصیت او بودند، قصد داشتند او را صاحب یک میخانه در شهر زیرآبی «بیکینی باتم» کنند. اگر هم چنین اتفاقی می افتاد احتمالا پاتریک به شخصیت دوست داشتنی که حالا از او سراغ داریم تبدیل نمی شد.

اختاپوس اصلا ۸ پا ندارد

اگر از علاقه مندان انیمیشن باب اسفنجی باشید، حتما متوجه شده اید که شخصیت اسکوئیدواردکیو تنتیکلز یا اختاپوس هشت ‌پا اصلا ۸ پا ندارد زیرا انیماتورهای انیمیشن باب اسفنجی در حین طراحی این شخصیت حس کردند گذاشتن ۸ پا برای این شخصیت چندان جالب از آب در نمی آید و ضمنا خیلی تصویر را شلوغ می کند.

کد مطلب: ۳۶۷۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت