«چپ دست» در جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار

فیلم کوتاه «چپ دست» در ادامه حضورهای جهانی خود، به جشنواره «دِدسنتر» آمریکا که مورد تایید آکادمی اسکار است، راه یافت.

«چپ دست» در جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار

فیلم کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه‌کنندگی فریبا عرب (کمپانی CHOSEN IMAGE) به بخش مسابقه بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم دِدسنتر در اوکلاهمای آمریکا راه یافت و در کنار ۳ فیلم کوتاه ایرانی دیگر به رقابت می‌پردازد.

ست و سومین جشنواره بین المللی فیلم دِدسنتر ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۸ تا ۱۱ ژوئن در اوکلاهمای آمریکا برگزار می‌شود و برگزیدگان آن در بخش های بهترین فیلم کوتاه و بهترین انیمیشن کوتاه به آکادمی اسکار معرفی خواهند شد.

فیلم کوتاه «چپ دست» پیش از این علاوه بر حضور در جشنواره‌های معتبر خارجی، از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول(در بخش رقابت آسیایی) و جشنواره Gobeklitepe international ترکیه (جایزه ویژه تماشاگران) را دریافت کرده است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «چپ دست» ۱۵ دقیقه‌ای آمده است: «مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد و قصد دارد کاری انجام دهد و خود را برای این کار آماده می‌کند اما...»

یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی‌فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۷۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت