کیانوش عیاری سریال «راز تهمینه» را با حضور «رضا عطاران» جلوی دوربین می‌برد

کیانوش عیاری که ۲۳ اردیبهشت ماه هفتاد و یک سالگی خود را جشن گرفت، قصد دارد بعد از آماده کردن فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» مینی سریالی با عنوان «راز تهمینه» را با بازی رضا عطاران برای پخش از شبکه خانگی بسازد.

کیانوش عیاری سریال «راز تهمینه» را با حضور «رضا عطاران» جلوی دوربین می‌برد

۲۳ اردیبهشت ماه زاد روز تولد کارگردان صاحب سبک سینمای ایران کیانوش عیاری است. او این روز‌ها در حال آماده سازی فیلم جدید خود با نام «ویلای ساحلی» است.

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و هم اکنون مراحل فنی خود را پشت سر‌می‌گذرد. عیاری این فیلم را سال گذشته با حضور بازیگرانی، چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین فر در یکی از شهر‌های شمالی کشور جلوی دوربین برد.
او در گفت وگویی که انجام داده، گفته که قصد دارد بعد از آماده کردن این فیلم، سراغ پروژه جدید خود برود. این پروژه «راز تهمینه» نام دارد که قرار است در قالب یک مینی سریال برای پخش در شبکه خانگی تولید شود. عیاری از رضا عطاران به عنوان بازیگر اصلی این مینی سریال نام برده است. این سریال پیش از این «گرگان» نام داشته است.

کیانوش عیاری بعد از همکاری با رضا عطاران در فیلم «ویلای ساحلی» قصد دارد با این بازیگر در سریال «راز تهمینه» نی همکاری کند.

کیانوش عیاری همچنین در این گفتگو اعلام کرده بعد از سال‌ها موفق شده تا پلان‌های باقی مانده فیلم «سفره ایرانی را بگیرد و این فیلم را بعد ازگذشت نزدیک به ۲۲ سال تکمیل کند. او گفته که سکانس فینال این فیلم را در سال ۱۳۹۹ و در زمان تولید سریال «۸۷ متر» گرفته است.

این کارگردان همچنین درباره آخرین وضعیت سریال «۸۷ متر» هم توضیحاتی داده و ابراز امیداری کرده که با مساعدت پیمان جبلی ریس صدا وسیما مشکل پخش آن حل شود. این سریال حدود دوسال قبل آماده پخش ازتلویزیون شد، اما مسولین جدید سیما هنوز مجوز پخش آن را نداه‌اند.

کیانوش عیاری علاوه بر سریالی که برای شبکه خانگی در ست تولید دارد، مشغول نگارش فیلمنامه یک کار سینمایی با نام «شناسنامه» هم هست. او در توضیح این پروژه گفته است: «دوست دارم فیلمی بسازم به نام «شناسنامه» که یک سال قبل به سوژه آن برخوردم و کاملا توجهم را جلب کرد. ماجرا درباره‌ی مادر شدن بدون ازدواج است؛ یعنی زنانی که بدون هیچ رابطه‌ای قصد مادر شدن دارند. فعلا مشغول نوشتن فیلمنامه‌اش هستم و امیدوارم شرایط ساختش فراهم شود.»

از کیانوش عیاری تابستان امسال فیلم سینمایی «ویلایی ساحلی» اکرا خواهد شد. پخش این فیلم را فیلمیرانن برعهده دارد.

منبع: شهرآرا
کد مطلب: ۳۶۷۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت