لیونل مسی بازیگر شد؟

با ایفای نقشی کوتاه در یک سریال آرژانتینی به نام محافظان لیونل مسی بازیگر شد تا این نابغه دنیای فوتبال تجربه جدیدی را در زادگاه خود پشت سر بگذارد.

لیونل مسی بازیگر شد؟

لئو مسی آرژانتینی که در روزهای آخر دوران فوتبال خود به سر می‌برد و به تازگی و پس از حدود ۲ دهه از فوتبال اروپا جدا شده و به اینتر میامی ایالات متحده آمریکا پیوسته است، با تجربه‌ای کوتاه در یک سریال آرژانتینی رسما وارد دنیای بازیگری شده است.

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا در سریالی به نام «محافظان» که موضوع آن در خصوص ۳ ایجنت دنیای فوتبال است به ایفای نقش پرداخته است.

 

لیونل مسی بازیگر شد ؛ تجربه‌ای جدید برای نابغه آرژانتینی (+فیلم)

مسی در نمایی از سریال محافظان

رسانه طرفداری به نقل از دیلی میل در این خصوص نوشت:

 
«لیونل مسی در سریال درام و کمدی آرژانتینی لوس پروتکتورس (محافظان) ایفای نقش کرده و این اولین حضور او در دنیای بازیگری به حساب می آید. ستاره آرژانتینی اینتر میامی در این سریال نقش کوتاهی بر عهده دارد و حدود دو دقیقه هم دیالوگ دارد. این سریال داستان سه ایجنت فوتبال است که تلاش می کنند از ورشکستگی فرار کنند و در شغل خودشان موفق شوند.»

مسی ۳۶ ساله که به افتخارات بسیاری در دوران فوتبال خود چه در رده باشگاهی همراه بارسلونا و پاری سن ژرمن و چه در رده ملی با پیراهن تیم ملی آرژانتین رسیده است از این پس و با توجه به پیوستن به فوتبال آمریکا بیش از پیش زمان خود را صرف فعالیت‌های تبلیغاتی و البته خارج از حوزه زمین فوتبال خواهد کرد و باید منتظر اتفاقاتی از این دست حول نام او باشیم.

منبع: انصاف نیوز
کد مطلب: ۳۶۸۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت