دومین فرزند رز لزلی و کیت هرینگتون بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» به دنیا آمد

اگرچه رابطه‌ی عاشقانه‌ی رز لزلی و کیت هرینگتون در سریال بازی تاج و تخت محکوم به فنا بود، اما در زندگی واقعی، آنها با خوشحالی در کنار هم هستند و خانواده خود را بزرگ تر می کنند.

دومین فرزند رز لزلی و کیت هرینگتون بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» به دنیا آمد

این بازیگران که در سریال معروف HBO با یکدیگر آشنا شدند، به تازگی از فرزند دوم خود که یک دختر است، استقبال کرده اند. آن ها یک پسر دارند که در سال ۲۰۲۱ به دنیا آمد.

 

رز لزلی و کیت هرینگتون چند فرزند دارند؟

 

هرینگتون، در برنامه The Tonight Show، اعتراف کرد که مطمئن نیست پسرشان کاملاً آماده استقبال از یک نوزاد دیگر در خانه باشد. او گفت: «هنوز مفهوم آن را درک نکرده. ما سعی می‌کنیم برای این تجربه جدید آماده‌اش کنیم؛ به شکم رز اشاره می‌کنیم و می‌گوییم “بچه ی مامان” و او به شکم خودش اشاره می‌کند و می‌گوید: “بچه ی من”.»

رز لزلی و کیت هرینگتون چند فرزند دارند؟

لزلی و هرینگتون برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ سر صحنه سریال بازی تاج و تخت با هم آشنا شدند، در این سریال، رز نقش، ایگریت، یک وحشی شورشی را بازی می کرد و هرینگتون، در نقش جان اسنو ظاهر شد. آنها رابطه خود را تا سال ۲۰۱۶، به طور رسمی تأیید نکردند.

 

رز لزلی و کیت هرینگتون چند فرزند دارند؟

این زوج در سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند. آنها پس از سریال بازی تاج و تخت، نه تنها صاحب دو فرزند شدند، بلکه، پر قدرت به فعالیت حرفه ای خود ادامه دادند و حتی بر پرده‌ی سینما هم درخشیدند؛ لزلی در سریال The Time Traveler’s Wife در شبکه HBO و فیلم سینمایی Death of Nile، ساخته کنت برانا حضور داشت. هرینگتون نیز علاوه بر بازی در فیلم The Eternals مارول، در سریال های Modern Love و Extrapolations بازی کرده است.

رز لزلی و کیت هرینگتون چند فرزند دارند؟

رز لزلی و کیت هرینگتون، یکی از محبوب ترین زوج های هالیوود هستند. آن ها توانسته اند علی رغم چالش های شهرت و همه گیری کرونا، شغل و زندگی خانوادگی خود را متعادل نگه دارند. این زوج به شدت از یکدیگر حمایت می کنند و هر دو سعی می کنند تا نقش های جدیدی را در ژانرهای مختلف امتحان کنند. طرفداران بازی تاج و تخت همیشه آن ها را به عنوان ایگریت و جان اسنو به یاد می آورند، اما آن ها ثابت کرده اند که می توانند، فراتر روند.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۶۸۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت