آناهیتا همتی دومین بار ازدواج کرد/ ویدئو

آناهیتا همتی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

آناهیتا همتی دومین بار ازدواج کرد/ ویدئو

شهریور سال گذشته،  آناهیتا همتی  در یادداشتی تلخ، داستان ازدواج اول خود را روایت کرد. او اظهار کرد که همسر فیلیپینی‌اش در سن ۴۸ سالگی درگذشته است، اما دلیل مرگ او را ذکر نکرد. آناهیتا همچنین اشاره کرد که اگر همسرش زنده بود، قصد داشتند در دوران بازنشستگی به همراه یکدیگر زندگی کنند.

او عشقشان را به عنوان نقطه عطف زندگی خود بیان کرد و گفت: "درد و زخم جای نبودن تو در قلبم هرگز بهبود نمی‌یابد." حالا پس از گذشت ۱۶ سال از آن حادثه تلخ، آناهیتا همتی خبر از ازدواج خود را به اطلاع عموم رسانده است. این خبر با واکنش مثبت و خوشحالی کاربران مواجه شده است.

 

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، در تاریخ ۱ مرداد سال ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد. او به خاطر ماموریت‌های پدرش در شهرهای خرم‌آباد و لنگرود نیز زندگی کرده است. آناهیتا دیپلم رشته علوم تجربی را دریافت کرده و در منطقه اکباتان تهران ساکن بوده است.

فعالیت هنری آناهیتا همتی با بازی در نمایش "تنبور نواز" به نویسندگی محمد رحمانیان در پاییز سال ۱۳۷۲ آغاز شد. سپس بعد از حضور در چند نمایش تئاتر، برای آزمون سریال "دبیرستان خضرا" به کارگردانی خواجویی مراجعه کرد و پذیرفته شد. با این سریال، آناهیتا در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه تلویزیون شد. اولین فیلمی که در آن حضور داشت، "افسانه پوپک طلایی" به کارگردانی خسرو شاجعی بود که در سال ۱۳۷۶ ساخته و به نمایش درآمد.با بازی در سریال "خانه به دوش" به کارگردانی رضا عطران در سال ۱۳۸۳، آناهیتا همتی بسیار معروف شد.

تصاویری از همسر اول آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

 

آناهیتا همتی

تصاویر دیگری از آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی
 

منبع: رکنا
کد مطلب: ۳۶۸۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • نفیسه خانوم ارسالی در

    تبریک میگم دختر جذاب و ناس ناسی☺️ خوشبخت بشید

دیدگاه

تازه ها

یادداشت