‌اکران مردمی یک فیلم عاشقانه و معمایی/ «شهرک» را در کنار بازیگران تماشا کنید

اکران مردمی فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی فردا سه‌شنبه 20تیر ساعت 19 با حضور بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار می‌شود.

‌اکران مردمی یک فیلم عاشقانه و معمایی/ «شهرک» را در کنار بازیگران تماشا کنید

این فیلم به تازگی اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است و ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید‌نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور بازیگران آن هستند.

شهرک از فضایی متفاوت و نو به لحاظ فیلمنامه و داستان برخوردار است و به‌عنوان پیشنهادی خارج از کلیشه‌های مرسوم سینمای اجتماعی ساخته شده و با رفت و آمد در ژانرهای سینمایی مختلف، اثری قابل تامل در میان فیلم‌های در حال اکران محسوب می‌شود.

این فیلم داستان نوید فلاحتی، جوان علاقمند به بازیگریست که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی دیرینه خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

 

post

پخش این فیلم بر عهده موسسه فیلمیران است.

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی حضرتی، تهیه‌کننده: علی سرتیپی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: ژیلا ایپکچی، مدیر تولید: پیمان حمیدی، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی افشین‌راد، مدیر صدابرداری: کامران کیان‌ارثی، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه‌جو، طراح گریم: عباس عباسی، موسیقی: شورا کریمی، صداگذار: نعیم مسچیان، میکس و مسترینگ: ایرج شهزادی، دستیار اول کارگردان: رضا غفارنژاد، منشی صحنه: بهناز تاجیک، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح پوستر: محمد موحدنیا، ساخت فیلم پشت‌صحنه: مانی قدرت‌نما، تصویربردار: حامد مقدسی، عکاس: مریم تخت‌کشیان

منبع: اعتماد آنلاین
کد مطلب: ۳۶۸۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت