فیلم نعمت الله پروانه نمایش گرفت/ قاتل و وحشی در راه اکران

بالاخره و بعد از مدتها کشمکش پروانه نمایش فیلم قاتل و وحشی صادر شد.

فیلم نعمت الله پروانه نمایش گرفت/ قاتل و وحشی در راه اکران

فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نعمت‌الله و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان حدود چهار سال قبل، در دولت دوم اعتدال تولید شد و علیرغم تلاش‌های یکی دو تن از سینماگران باوجدان حاضر در شورای پروانه نمایش آن دولت درنهایت نتوانست پروانه نمایش بگیرد.

 

سینما روزان نوشت : مشکل اصلی قاتل و وحشی نمایش سر تراشیدن لیلا حاتمی و حضور او با سر تراشیده در بخش های موثر فیلم بود که البته پیشتر به گونه ای مختصر در فیلم هایی مثل #سرب مسعود کیمیایی(سر تراشیدن فریماه فرجامی) نظیر آن را دیده بودیم…

 

به هر حال قاتل و وحشی که از آثار قابل تامل کارنامه حمید نعمت الله بوده مدتها گرفتار توقیف بود تا حالا که در دولت سیزدهم و با ممیزی برخی نماهای مرتبط با لیلا پروانه نمایشی دوساله گرفته است.

 

در اسفند ۱۴۰۱ پروانه نمایش اکران خارجی قاتل و وحشی با رایزنی های روح‌الله سهرابی معاون نظارت عرضه سینما صادر گردید و حالا حدود چهار ماه بعد، در بیستم تیر ۱۴۰۲ پروانه نمایش اکران داخل آن هم صادر و تا بیستم تیر ۱۴۰۴ اعتبار دارد.

به نظر می‌رسد بزودی شرایط اکران فیلم فراهم خواهد شد که قاعدتا از آثار جنایی-دلهره‌آور پراقبال امسال سینماها خواهد بود.

 

قاتل و وحشی داستان زیباست که در حال آماده شدن برای عروسی دختر خود است ولی به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند، وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌جنگد…

لیلا حاتمی، شهرام حقیقت دوست، امین حیایی، عزت رمضانی فر و سام نوری بازیگران قاتل و وحشی هستند.

منبع: سینما ایران
کد مطلب: ۳۶۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت