ابتلای بازیگر پیشکسوت به بیماری آلزایمر + عکس

کوروش سلیمانی این عکس را منتشر کرد و ازابتلای بازیگر پیشکسوت به آلزایمر خبر داد.

ابتلای بازیگر پیشکسوت به بیماری آلزایمر + عکس

کوروش سلیمانی  نوشت: افتخار یافتیم که مهمان منزل پرمهرِ استاد حسین خانی بیک باشیم و به نمایندگی از انجمن صنفی بازیگران سینما، بنده همراه با عزیزان خانم فریبا کوثری، پژمان بازغی و کامبیز دیرباز به عیادت ایشان برویم. سودابه خانم همسر بزرگوار و دختران با محبت ایشان با مهربانی بسیار پذیرای ما شدند و بعد از اینکه جویای احوال شدیم، از روند‌ شکل گیری بیماری ایشان گفتند که از بعد از سریال «مختارنامه» و از سال۹۲ آغاز شد.

به گزارش سینما اعتماد ، وی در ادامه آورده است: سودابه خانم می گفتند نمی‌دانم چرا حسین که زندگی سالمی داشته، اهل کوه و ورزش بود و کتاب و شعر شاعران بسیاری را از بر بوده و پیوسته غزل و تصنیف برای جمع می‌خوانده، باید چنین درگیر این بیماری شود.

 

photo_2023-07-23_14-43-07

 

این داستان غم‌انگیز به مرور پیش رفته و بعد از کرونای ایشان شدت یافته است. این بیماری خاموش و مزاحم اینک سالهاست که سبب دوری جناب خانی بیک از فعالیت بازیگری شده و این شده که در این مدت فقط در خانه هستند. کسانی که دارای عزیزانی با این بیماری هستند می‌دانند که آلزایمر بیماری بسیار سختی‌ست، برای بیمار از سویی و برای خانواده‌ی او از سوی دیگرخود بیماری به کنار، دیدن پهلوانِ هنرمندی چون حسین خانی بیک در این شرایط رنج مضاعفی برای خانواده‌ی محترم ایشان است که آرزو کردیم خدا به ایشان توانایی بیشتر و بیشتر برای پرستاری از ایشان که عاشقانه به این امر مشغول هستند، ببخشاید.

منبع: اعتماد آنلاین
کد مطلب: ۳۶۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت