احضار مدیر تولید سریال نیسان آبی توسط پلیس به علت هنجارشکنی در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از تذکر به عوامل فیلمبرداری سریال «نیسان آبی 2» در چهاردانگه اسلامشهر برابر دستور قضایی خبر داد.

احضار مدیر تولید سریال نیسان آبی توسط پلیس به علت هنجارشکنی در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده اظهار کرد: برابر گزارشات مردمی مبنی بر هنجارشکنی از سوی برخی‌ عوامل تولید مجموعه سریال «نیسان آبی ۲» در زمان ضبط و تولید مجموعه در محدوده شهرک صنعتی چهاردانگه شهرستان اسلامشهر و فیلم منتشر شده در بستر کانال‌های تلگرامی و اپلیکیشن اینستاگرام، برابر دستور واصله از سوی دادستانی شهرستان اسلامشهر، بلافاصله موضوع تحت رصد و پایش اطلاعاتی پلیس فتای شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از اقدامات فنی، مدیر تولید آن مجموعه شناسایی و برابر دستور قضایی توسط پلیس فتا احضار و در خصوص هنجارشکنی برخی عوامل تولید این مجموعه، تذکر لازم به وی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در بررسی مدارک تولید مجموعه مشخص شد مجوز فعالیت صادره برای عوامل این مجموعه در محدوده حوزه قضایی و انتظامی تهران بزرگ بوده و اقدام آن‌ها در جهت ضبط در شهرستان اسلامشهر غیرقانونی و فاقد مجوز لازم بوده که در این خصوص با اخذ تعهد از عوامل تولید، فیلمبرداری این مجموعه در منطقه شکرآباد شهر تهران در حال اجرا است.
منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۹۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت