ماجراهایی از حمله فرازمینی‌ها به زمین/ جزییات

پیرو ادعای وجود فرازمنی‌ها در کنگره امریکا نگاهی به پنج فیلم سینمایی انداختیم که به این موضوع پرداختند.

ماجراهایی از حمله فرازمینی‌ها به زمین/ جزییات

به تازگی در کنگره امریکا جلسه‌ای برگزار شد. در این جلسه دیوید گراش، مامور سابق اطلاعات و دو شاهد عینی از نیروی دریایی ادعاهایی داشتند که در ادامه به آن میپردازیم.

ستاره این جلسه «دیوید گراش» (David Grusch) بود. که با این ادعا شناخته می‌شود، که ایالات متحده «دهه‌ها» است به جمع‌آوری هواپیماهای غیرانسانی می‌پردازد. گراش آوریل امسال پس از ۱۴ سال سرپرستی پژوهش‌های UAP در وزارت اطلاعات از دولت خارج شد. او در این جلسه گفت که شخصاً هیچ تماس مستقیمی با پدیده‌های ناشناخته نداشته. دانش او از مصاحبه‌های فراوان با مسئولان اطلاعاتی رده بالا و شاهدان عینی می‌آید. بااین‌حال، او در واکنش به درخواست نمایندگان برای افشای نام تعدادی از این مسئولان یا شاهدان اعلام کرد که قادر به انجام این کار در فضای عمومی نیست.
گراش ادعای خود را مبنی بر این که دولت آمریکا وسایل نقلیه «سالم و تاحدی سالم» غیرانسانی را در اختیار دارد، تکرار کرد. او همچنین ادامه داد که ایالات‌متحده با خلبانان بیگانه «بدطینت» تماس داشته است و تعدادی از شاهدان عینی در این تماس‌ها آسیب دیده‌اند.

در این جلسه دو شاهد عینی از نیروی دریایی نیز حاضر بودند. «رایان گریوز» (Ryan Graves)، خلبان بازنشسته نیروی دریایی، پیش‌تر اعلام کرده بود که «هر روز برای حداقل چند سال» در خارج سواحل اقیانوس اطلس ایالات متحده با UAPها برخورد داشته است. شاهد دیگر «دیوید فریور» (David Fravor)، فرمانده سابق نیروی دریایی، بود که گزارش داده بود در یک پرواز تمرینی در سال ۲۰۰۴، با یک شیء عجیب در آسمان برخورد داشته است. در سال ۲۰۱۷، نیویورک تایمز با انتشار تصاویری از این تماس و افشای برنامه پنتاگون برای بررسی UFOها سروصدای زیادی به‌پا کرد.
گریوز به‌نمایندگی از ۳۰ خلبان نظامی و غیرنظامی دیگر در این جلسه حاضر بود. آن‌ها نگرانند که تماس‌های خطرناک با این اشیاء ناشناس به آسیب‌هایی در آینده منجر شود. به‌گفته گریوز، درصد بسیار بالایی از مشاهدات UAP هیچ‌گاه گزارش نمی‌شوند.

هر سه شاهد توافق داشتند که گزارش UAP می‌تواند عواقبی برای حرفه و حتی سلامتی خلبانان داشته باشد. به‌ ادعای گراش، افرادی از تلاش‌ها برای بررسی و پنهان‌کردن تکنولوژی‌های «غیرانسانی» آسیب دیده‌اند. هرچند او از ارائه جزئیات بیشتر به‌صورت عمومی سر باز زد.

گراش در پاسخ به پرسش برشت که آیا «شواهد قانع‌کننده» از چیزی که متعلق به زمین نباشد دیده یا نه، گفت که ۱۰۰ درصد چنین مدرکی را دیده است. فریور نیز گفت شیئی که در سال ۲۰۰۴ از آن فیلم گرفته بود از هر تکنولوژی متعلق به آن زمان، الان، یا ۱۰ سال آینده پیشرفته‌تر بود.

همچنین در ادعای بحث‌برانگیز دیگری، گراش ادعا کرد که سازمان‌های اطلاعات ایالات متحده در محل تصادف‌های هواپیماهای ناشناخته، شواهدی از «زیست غیرانسانی» پیدا کرده‌اند. او حاضر به ارائه اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این سازمان‌ها و افراد دخیل در بازرسی‌ها در فضای عمومی نشد. اما اطلاعات خود را به‌طور خصوصی برای درخواست قانونی مدارک بیشتر و طرح جلسه‌های آینده به کنگره ارائه خواهد داد.

ذهن بشرهمیشه به وجود داشتن یا نداشتن آدم فضایی‌ها پرداخته است. این را می‌توان از کتاب‌ها و فیلم‌هایی با موضوع موجودات فضایی ببینیم. جریان اخیر کنگره امریکا یک بار دیگر افکار عمومی را به این سمت کشاند. به همین بهانه در ادامه به بعضی فیلم‌های ساخته شده با این مضمون پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

«بیگانه»

«بیگانه» به انگلیسی «Alien» فیلمی علمی–تخیلی، ترسناک به نویسندگی دان اوبانون و کارگردانی ریدلی اسکات، محصول سال ۱۹۷۹ است. داستان این فیلم موجود فرازمینی مهاجم و خطرناکی را به تصویر می‌کشد که وارد یک فضاپیمای باری شده و خدمه کشتی را از بین می‌برد. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین جلوه‌های تصویری شده است.

«منطقه ۹»

فیلم «منطقه ۹» به انگلیسی «District ۹» به کارگردانی نیل بلومکمپ، در ژانر تصاویر پیدا شده و علمی-تخیلی محصول کشور آفریقای جنوبی و اکران سال ۲۰۰۹است. داستان فیلم روایتی از فرود آمدن موجودات فضایی بر فراز حومه‌های شهر ژوهانسبورگ است.

«نگهبانان کهکشان»

نگهبانان کهکشان (به انگلیسی «Guardians of the Galaxy» فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا و به کارگردانی جیمز گان است. این فیلم بر پایه مجموعه کتاب‌های مصوری به همین نام که توسط کمپانی مارول کامیکس منتشر گردیده ساخته شده و استودیوی مارول تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته‌است. در سال ۱۹۸۸، پسری کوچک به نام پیتر کوئیل پس از مرگ مادرش، توسط گروهی از دزدان فضایی به رهبری فردی شرور به نام یاندو، از سیاره زمین ربوده شد. پس از گذشت ۲۶ سال، پیتر با دزدیدن سنگ قدرت (یکی از سنگ‌های ابدیت) که داخل گویی گذاشته شده بود، خود را وارد ماجرای تازه‌ای کرد.

«ورود»

فیلم ورود (انگلیسی: Arrival) به کارگردانی«دنی ویلنوو» که درسال ۲۰۱۶ اکران شد درباره برقراری ارتباط زبانی با موجودات فضایی است. دانشمند زن زبان شناسی سعی می‌کند علائم زبانی مشترک میان خودش و آدم فضایی‌ها کشف کند.

«شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد»

فیلم «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» به انگلیسی ( Cloverfield Lane ۱۰) به کارگردانی دان تراختنبرگ اکران سال ۲۰۱۶ است.این فیلم داستانی مهیج، رمزآلود و فرازمینی دارد. داستان فیلم از حمله موجودات فضایی به زمین و بازماندگان این حمله روایت می‌کند.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۹۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت