محمدحسین لطیفی مشغول چه کاری است؟

کارگردان آثاری چون «مرد نقره‌ای» و «روز سوم» که با فیلم «غریب» در جشنواره چهل و یکم فجر خوش درخشید گفت: تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی با عنوان «رد پای موج» با کارگردانی داریوش جهانگیری‌مقدم را انجام می‌دهم و به غیر از این، کار دیگری نخواهم ساخت.

محمدحسین لطیفی مشغول چه کاری است؟

محمدحسین لطیفی که با فیلم غریب در جشنواره فجر گذشته جوایز بهترین طراحی صحنه، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین چهره‌پردازی و بهترین نقش اول زن را از آن خود کرد، اظهار داشت: امسال فیلمی نمی‌سازم و در مرخصی خواهم بود.

او که با پرداختن به زندگی شهید بروجردی در جشنواره چهل و یکم فجر همچنین توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و جایزه ویژه هیات داوران در بخش مقاومت بین‌الملل را به خود اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: می‌خواهم خستگی درکنم و احتمالا تهیه‌کنندگی یک اثر سینمایی را بر عهده خواهم داشت.

لطیفی گفت: تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی با عنوان «رد پای موج» با کارگردانی داریوش جهانگیری‌مقدم را انجام می‌دهم. به غیر از این کار دیگر کار دیگری نخواهم ساخت.

کارگردان خوابگاه دختران و عینک دودی خاطرنشان کرد: این فیلم اکنون در مرحله دریافت پروانه ساخت است که در یکی دو روز آینده آن را دریافت خواهیم کرد.

او اظهار داشت: رد پای موج را برای حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تهیه‌کنندگی می‌کنم.

کارگردان مجموعه‌های نمایش خانگی قلب یخی و ساخت ایران خاطرنشان کرد: از سال دیگر مجدد شروع به ساخت فیلم خواهم کرد.

لطیفی تاکنون علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی آثاری چون چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت(وحید جلیلوند ۱۳۹۳) را بر عهده داشته است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۹۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت