دعوای دو بازیگر زن مطرح برای تصاحب قلب حمید فرخ‌نژاد

سریال پدرگواردیولا ساخته سعید نعمت‌الله منتشر شد، پنجشنبه بود که قسمت اول این سریال توزیع شد.

دعوای دو بازیگر زن مطرح برای تصاحب قلب حمید فرخ‌نژاد

سریال پدرگواردیولا ساخته سعید نعمت‌الله منتشر شد، پنجشنبه بود که قسمت اول این سریال توزیع شد و خب برای سریالی که از حمید فرخ‌نژاد تا مهران مدیری در آن ایفای نقش می‌کنند، باید منتظر ابعاد رسانه‌ای وسیعی بود. اما نکته همین جاست که صرفا با نام‌ها و فضاسازی رسانه‌ای نمی‌شود یک محصول هنری را مقبول نشان داد.

جنس دیالوگ‌های نعمت‌الله یک بار دیگر آکنده از شعارهای سطحی و کلیشه‌ای‌ست که خب درجه یکش را پنجاه سال پیش در سینمای کیمیایی دیده‌ایم، مشخص نیست چرا سعید نعمت‌الله اصرار دارد در سریال‌سازی‌اش بر همان پاشنه بچرخد. قصه مربی فوتبالی که دائم‌الخمر است و به واسطه اتفاقاتی زیر دِین زنی به نام بنفشه قرار می‌گیرد، از اینجا به بعد شاهد یک مثلث به اصطلاح عشقی و البته به شدت آبکی هستیم، یک طرفش بنفشه هست با بازی فریبا نادری، سمت دیگرش سارا خوئینی‌هاست که در سریال نقش همسر گواردیولا(اسماعیل) را ایفا می‌کند. یک فم فتال داریم که معلوم نیست چرا این همه عاشق اسماعیل است؟ یک همسر تیپیکال معصوم منفعل داریم که از قلب فیلمفارسی‌ها به ایران امروز پرتاب شده!

 

دعوای دو بازیگر زن مطرح برای تصاحب قلب حمید فرخ‌نژاد

تنها نقطه خاص قسمت اول شاید نام فرزند خانواده باشد که کیان است و به طور ناخواسته‌ای سرنوشتش با برخی اتفاقات فرامتنی گره خورده! آزاردهنده‌ترین بخش ماجرا اما ادبیات موجود در فیلمنامه است و البته نگاه فیلمساز که برای بد نشان دادن مصرف مشروب، به کلیشه‌ای‌ترین نگاه ممکن متوسل می‌شود، زن عاشق مستاصل داستان قرص‌هایش را برایمان می‌شمارد، صدای آرش عدل‌پرور می‌آید، در میانه یک مهمانی لاکچری یکی بالا می‌آورد، در عمق ثروت آدم‌ها خوشبخت نیستند. اصلا دنیای آدم پولدارها کثافت است. پول اَخ است، مشروب پیف پیف، شهرت دست و پا گیر است! به هر حال این را هم متوجهیم که فعلا فقط یک قسمت آمده و... ادامه مطلب مرور برخی نظرات کاربران است:

فریحا نوشت:  سریال پدر گواردیولا رو نگاه میکردم یهو وسطش دیدم ااا اینکه فرخ نژاده مثل اینکه هنگامه قاضیانی‌ام توشه  بعد گفتم خدایی بعد از این چه جوری میخوان فیلم بسازن ، اصلا بازیگر خوب براشون مونده؟

دعوای دو بازیگر زن مطرح برای تصاحب قلب حمید فرخ‌نژاد

دامون هم نوشت:  قسمت یکِ پدرگواردیولا رو دیدم با یه گونی بازیگر معروف و مطرح حرفه ای واقعا ضعیف بود امیدوارم قسمت های بعدیش بهتر باشه ولی بعید میدونم

هومن از هزینه ای که کرده گلایه کرد:  سریال پدر گواردیولا قسمت اولش که بی نهایت چرت بود امیدوارم قسمت‌های بعدی بهتر بشه. پتلفرم تماشاخونه هم ازت پول میگیره بابت دیدن سریال هم سه نوبت پیام بازرگانی پخش می‌کنه

ابراهیم:  قسمت اول پدر گواردیولا را دیدم. جدا از پخش آگهی حین تماشا (تلویزیون) با این تفاوت که پلان قطع شده دوباره پخش می‌شود؛ با تیم بازیگرانی مواجه میشویم که بک گراند قبلی شان؛ ذهن را می آزارد. هر چند قسمت آغازین هست و قضاوت زود؛ ولی مهران مدیری مناسب این نقش نیست.

مصطفی هم خیلی تند انتقاد کرد:  اینکه سعید نعمت‌الله جز سریال آبگوشتی، چیز دیگری نمی‌تواند بنویسد و بسازد، از بدیهیات سینما و تلویزیون ایران است.

محمد اما نوشت:  قسمت اول پدر گواردیولا رو دیدم. فعلا برای قضاوت زوده.

دعوای دو بازیگر زن مطرح برای تصاحب قلب حمید فرخ‌نژاد

لما ادعا کرد:  آقای نعمت اله سریال نساز برادر من... چه کاریه‌‌؟ همیشه میگم اگه می خوای تخصصی سریال ببینی با دو سه قسمت اول قضاوت نکن اما از اونورم میگم سریال ساز ایرانی چون درام نمی شناسه توی همون 20 دقیقه اول که گلدن تایمه تکلیف مخاطب رو روشن می کنه... پدر گواردیولا، توی همین قسمت قبرش کنده س

نکته منفی بعد از انتخاب بازیگران، معلق بودن زمان در سریال است و تماشاچی از حال و هوای امروزی پرت می‌شود به فیلمفارسی. از نقاط قوت هم فیلمبرداری است

نیما هم گفت:  با مرگِ کیان؟‌ آه چه کلمه سختی. مرگ. مرگِ بچه‌ت؟ عجب تنبیهی بود. عجب تنبیهیه داغِ اولاد.

-‌ راسته گواردیولا بچه‌ش رو کشته؟ تصادف بوده. عذاب وجدان بچه‌ش که مُرده،‌ زنش که دیوانه شده افتاده گوشه‌ی آسایشگاه روانی.

به حمید فرخ‌نژاد در پدر گواردیولا خوش آمدید! آه.

منبع: برترینها
کد مطلب: ۳۶۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت