سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح برای یک سریال خواندند

آلبوم «پدر گواردیولا» با حضور خوانندگانی چون: سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح و... بصورت یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح برای یک سریال خواندند

 سریال «پدر گواردیولا» از دو هفته پیش در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و حضور بازیگرانی چون مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندی، هنگامه قاضیانی و... باعث شده مخاطبان زیادی را درگیر خود کند.

حضور «آرش AP» (عدل پرور) به همراه برادرش «مسیح» به عنوان بازیگر در این سریال نیز از دیگر اخباری بود که در روزهای گذشته در رسانه ها بازتاب داشت و واکنش های متفاوتی را به باعث شد.

این سریال در بخش موسیقی، مجموعه مفصل و کاملی را در نظر گرفته و در تیزر اصلی سریال حضور استاد «ایرج خواجه امیری» به عنوان بازیگر و خواننده مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. استاد ایرج در این سریال با بازی کوتاه و اجرای زنده قطعه «گنج قارون» در 91 سالگی، یادآور خاطرات سالهای دور بود و کاربران در فضای مجازی، استقبال ویژه ای از پهلوان آواز ایران داشتند و مشخص نیست این بخش از سریال در کدام قسمت منتشر خواهد شد.

حالا دست اندرکاران تولید سریال «پدر گواردیولا» تصمیم گرفته اند که کلیه قطعات موسیقی تولید شده برای این سریال را در قالب آلبومی مستقل، روانه بازار موسیقی کشور کنند.

در این آلبوم که با بیش از ده قطعه قرار است روانه بازار موسیقی کشور شود، قطعاتی از سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح، کورش مهربان و چند خواننده جوان گنجانده شود.

به گفته «سعید نعمت اله» (کارگردان پدر گواردیولا) در قسمت های آینده و البته فصل دوم سریال نیز خواننده های جدیدی در این سریال همکاری خواهند داشت که به مرور اسامی آنها نیز منتشر خواهد شد.

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان یک خانواده را روایت می‌ کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابط شان در زندگی شده و سرنوشت مسیری از جنس متفاوت برایشان رقم می‌ خورد.

امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها و... دیگر بازیگران این سریال هستند.

«پدر گواردیولا» به کارگردانی «سعید نعمت اله» و تهیه کنندگی «محسن حیدری» پنج شنبه هر هفته بصورت رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش می شود.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت