بازیگر «یک بعد از ظهر طولانی»: ایفای نقش در فیلم پلان-سکانس بسیار دشوار است

بازیگر نقش (سعید) در فیلم سینمایی «یک بعد از ظهر طولانی» گفت: ایفای نقش در فیلم‌های پلان-سکانس بسیار دشوار است و شما در چنین آثاری اجازه اشتباه ندارید.

بازیگر «یک بعد از ظهر طولانی»: ایفای نقش در فیلم پلان-سکانس بسیار دشوار است

امین موذن اظهار کرد: در فیلم سینمایی «یک بعد از ظهر طولانی» نقش (سعید) را بازی می‌کنم و «سهی بانو ذوالقدر» این نقش را برای من انتخاب کرد و به کمک این کارگردان و دیگر دوستان توانستم به نقش نزدیک شوم.

 

وی ادامه داد: ایفای نقش در فیلمی که پلان-سکانس است کار دشواری است. دو ماه در پلاتو تمرین می‌کردیم که در زمان فیلمبرداری کوچک‌ترین اشتباهی نداشته باشیم و به اصطلاح فیلم کات نداشت.

امین موذن

 
بازیگر فیلم «یک بعد از ظهر طولانی» ادامه داد: هیچ‌کس در فیلم «یک بعد از ظهر طولانی» اجازه اشتباه نداشت و هر اشتباه دیگر عوامل را به دردسر می‌انداخت و همین موضوع استرس حضور در این فیلم را چند برابر می‌کرد.

موذن یادآور شد: من بعد از فیلمبرداری به دلیل استرس بیمار شدم اما خوشحالم این اثر در نهایت به سرانجام رسید.

امین موذن

وی با بیان اینکه در ۱۲ کار صحنه‌ای به ایفای نقش پرداخته و تجربه‌اش برای ورود به سینما مربوط به انجمن سینمای جوان و دوره‌های آموزش بازیگری استاد «امین تارخ» می‌شود، گفت: سینمای مستقل نیازمند حمایت است و بسیاری از استعدادها در این سینما دیده می‌شود اما به دلیل عدم حمایت، بسیاری از کارهای مستقل دیده نمی‌شود و کمتر اسمی از فعالان سینمای مستقل در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

این بازیگر تئاتر و سینما اظهار کرد: خوشحالم در فیلم «یک بعد از ظهر طولانی» به من اعتماد شد. فرصتی معمولا برای بازیگران جوان وجود ندارد و اگر شانس بیاورند می‌توانند برای خود فرصت‌سازی کنند تا کارشان دیده شود. دایره در اختیار خودی‌ها است و به جوانان و فارغ التحصیلان سینما فرصتی نمی‌رسد.

«موذن» گفت: کارگردان «یک بعد از ظهر طولانی» به عنوان یک کارگردان مستقل بسیار شجاع و ریسک‌پذیر است. اتمام این اثر و به سرانجام رساندن آن با وجود این همه دشواری شجاعت می‌خواست و همه این اتفاقات بدون حمایت هیچ نهاد و ارگانی اتفاق افتاد که این امر تحسین برانگیز است.

وی افزود: امیدوارم شاهد تغییر و تحول در سینما باشیم وگرنه امیدی به پیشرفت نخواهد بود.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۶۹۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت