تبیان مدعی شد: قاچاق فیلم «ارادتمند» از عمد بوده!

وب سایت تبیان مدعی شده که قاچاق فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» از عمد بوده است!

تبیان مدعی شد: قاچاق فیلم «ارادتمند» از عمد بوده!

 تبیان در ادامه مدعی شده است:

طی یک هفته گذشته سه فیلم ایرانی به عنوانی قاچاق شده‌اند. «تفریق»، «بی‌رویا» و «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا». تفریق که قرار بود در اپل‌تی‌وی منتشر شود و در جشنواره‌ها حضور داشت، سر از وب‌سایت‌ها درآورد. بی‌رویا هم قرار بود در پلتفرم‌های داخلی اکران آنلاین شود که به نظر می‌رسد از همان طریق به فضای مجازی راه پیدا کرده. 

اما قاچاق «ارادتمند: نازنین، بهاره و تینا» از همه عجیب‌تر و حاشیه‌دارتر است. این فیلم از ۸ سال پیش تا امروز اصلا پروانه نمایش نگرفته و در کمیته بازبینی فیلم‌های توقیفی دولت روحانی هم غیرقابل انتشار تشخیص داده شد و اصلا امیدی به انتشارش نبود. عبدالرضا کاهانی، کارگردان فیلم هم چندباری درباره انتشار نسخه آن در اینترنت صحبت کرده بود، اما هر بار به دلیلی این اتفاق نمی‌افتاد.

حالا در بحبوحه‌ انتشار دو فیلم دیگر خیلی ناگهانی «ارادتمند» با کیفیت بالا و نسخه اسکوپ قاچاق می‌شود. کاهانی هم که چند سالی می‌شود خارج از ایران زندگی می‌کند، دقیقا همان شب در بی‌بی‌سی فارسی حاضر می‌شود می‌گوید «این فیلم تنها چیزی بوده که او را به گذشته وصل می‌کرده و در آستانه سالگرد جنبش زنان ایران، این انتشار مراسم خاکسپاری فیلمش بوده است.»

آقای کاهانی جای دیگری از صحبت‌هایش هم این‌طور به قضیه نگاه می‌کند که «چون در سالگرد اتفاق‌های سال گذشته هستیم، با انتشار نسخه‌های قاچاق فیلم‌ها می‌خواهند مردم را سرگرم کنند تا در خانه بمانند!»
کد مطلب: ۳۷۰۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت