باز هم همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو

در حالی که تمام سینما دوستان در انتظار اکران «قاتلین ماه کامل» آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی هستند، پروژه دیگری به عنوان فیلم بعدی اسکورسیزی معرفی شده است.

باز هم همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو

دیوید گرن که فیلم «قاتلین ماه کامل» از آن اقتباس شده، اخیرا در تور کتاب جدیدش «ویجر: روایت کشتی شکستگی، شورش و قتل» اعلام کرده که اقتباس سینمایی این اثر به تهیه‌کنندگی کمپانی اپل و با حضور لئوناردو دیکاپریو در آن، پروژه بعدی اسکورسیزی خواهد بود.

کتاب جدید دیوید گرن، روایت یک قایق نجات است که در سال ۱۷۴۰ به ساحل برزیل می‌رسد. قایقی که بیش از ۳۰ نفر از افراد یک کشتی بریتانیایی به نام «ویجر» در آن هستند که ادعا می‌کنند توسط یک کشتی اسپانیایی تعقیب شده‌اند و کشتی‌شان در نزدیکی منطقه پاتاگونیا غرق شده است. این داستان این افراد را قهرمان می‌کند، اما شش ماه بعد، قایق نجات دیگری به ساحل شیلی می‌رسد و این بار ۳ ملوان دیگر از کشتی «ویجر» ادعا می‌کنند که گروه اول شورشی در کشتی راه انداخته بودند که آن را غرق کرده است.

کتاب گرن هم اکنون در ابتدای لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته و ستایش‌های زیادی هم از آن شده است.

اسکورسیزی، اما این روز‌ها قول انجام چندین پروژه را داده است که هنوز معلوم نیست بلاخره کدام را در اولویت ساخت قرار خواهد داد. از وعده ساخت فیلمی درباره مسیح تا فیلم زندگی نامه‌ای از زندگی رئیس جمهور ماجراجوی آمریکایی تدی روزولت با بازی لئوناردو دیکاپریو.

دیکاپریو و اسکورسیزی تا به حال شش فیلم در کنار هم ساخته‌اند: «دارودسته نیویورکی»، «هوانورد»، «جدامانده (یا رفتگان)»، «جزیره شاتر»، «گرگ وال استریت» و «قاتلین ماه کامل»، حالا باید دید آیا «ویجر» هم می‌تواند هفتمین همکاری این دو با هم باشد؟

منبع: سینما دیلی
کد مطلب: ۳۷۰۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت